آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و روز جانسوز ماتم بی پایان امتی است که پس از گذشت حدود ربع قرن از فراق آن عبد صالح هنوز در عزای او سوگوارند.

عمق اندوه مردم در ارتحال امام راحل (ره) و تعظیم و تکریم آنان نسبت به آن یگانه دوران، عشق و ارادت مردم خداجوی ایران اسلامی به ولایت را ترجمانی تازه کرد و جلوه هایی بی بدیل از پشتوانه مردمی این نظام الهی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشت.

مردم بزرگ و مقاومی که در پانزدهم خرداد 42 در دفاع از اسلام و اصول و ارزش های ناب آن گوش به فرمان زعیم خود، سرافرازانه ایستاد و سینه خود را آماج گلوله کرد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با دم مسیحایی روح خدا رضوان ا... تعالی علیه و به برکت خون شهیدان والامقام و مجاهدان راه حق و فضیلت، به بار نشیند.

این روزهای بزرگ و الهی را درحالی گرامی می داریم که به مدد اندیشه های بلند امام راحل (ره) و رهبری های داهیانه خلف صالح آن پیر فرزانه شعاع تابناک و امید بخش بیداری اسلامی سراسر گیتی را فراگرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم توطئه های گسترده دنیای استکبار مسیر پیشرفت، اقتدار و سربلندی را سریع تر از هر زمان دیگری می پیماید.

با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام پانزدهم خرداد، رجاء واثق دارم در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده حضور پرشور آحاد ملت انقلابی و شریف ایران بویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت چهارده و پانزدهم خردادماه، خلق حماسه هایی بی نظیر و به یادماندنی را در مقطع حساس و تاریخی پیش رو خصوصا در عرصه انتخابات 24 خردادماه به عنوان تبلور حماسی سیاسی نوید خواهد داد.


امام خمینی (ره) : شکست در نهضتی که برای خدا باشد نیست. شادی رو حش صلوات

سربازِ گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">