آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
افسران - علی جنتی وزیر ارشاد : امیدواریم ادامه‌دهنده راه خاتمی باشیم !!!

یعنی اقای جنتی هم مثل اقای مهاجرانی که راه خاتمی را ادامه داد میخواد بره بی بی سی فارسی آخرش؟

یعنی وزارت ارشاد ورود به بی بی سی رو راحت میکنه؟ !

علی جنتی وزیر ارشاد : امیدواریم ادامه‌دهنده راه خاتمی باشیم !!!
وی گفت:
امیدواریم ما ادامه‌دهنده راهی باشیم که خاتمی شروع کرد. قبل از اینکه رای اعتماد بگیرم از نظرات ایشان استفاده کردم و الان هم همین‌گونه است!

اصلا تهاجم فرهنگی چیه؟ جنگ نرم کدومه؟ من کجام؟!

سربازِ گمنام

نظرات  (۴)

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۷ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام
کجایی برادر؟؟؟
خوب هستی انشاالله؟؟؟
چرا نمیری اینترنتتـــــــــــــــ رو شارژ کنی؟؟؟
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۱ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام دوست گرامی

************************************
برای بازسازی بقیع به سازمان ملل نامه بنویسید...
************************************

مطلب مــــــــــــهمـــــــــیه
لطفا دیدن و اطلاع رسانی کنید...
*****************
.-*التماس دعای فرج*-.
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۱۷ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام دوست گرامی
شما هم می توانیـد خـادم سایبـری امـام هشتـم باشیـد...
فراخـوان ملـی
*خاطـره نویسی ماجــرای من و امــام رضــا علیـه السلام*
-----------------------
---------------
--------
---
-
حتما از این پست دیدن کنید...
پیشاپیش از حضورتون تشکر میکنم.
این پستم دیگه یه جوری نیست...بیا

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">