آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
با عرض سلام و ادب و عرض تسلیت خدمت ساحت مقدس آقامون امام زمان (عج) که چند روزیه دلش خونه 

دلش خونه از شهادت امامی که کمترین عمر رو تو زندگیش داشت

دلش خونه از شهادت امامی که حتی تو خونه ی خودش هم محرم نداشت

 امام محمد بن علی التقی

اکثرا با اسم امام جواد میشناسیمش

چرا 

چون جواد الائمه است 

میگن اگه حاجتی داری برو مشهد پابوس امام رضا (ع) و امام رو به پسرش امام جواد (ع) قسم بده انشاالله هر حاجتی داری روا بشه

ما هم عزا داریم خیلی بیشتر از خیلی ها فقظ خواستیم به امام زمان (عج) بگیم که هر چند یاری نداره اما همدرد دارهانشاالله که ما لیاقتش چنین مقامی رو داشته باشیم.

اما دوستان جای شما خالی این جمعه و شنبه تو شهر ما هیئت های فراوونی برگزار شد برا آقامون امام جواد (ع)

جای همتون خالی (اما اگه داش علی داره میخونه دلش آب) خیلی حال داد انقده رفته بودم تو خودم که یادم رفت برا کسی دعا کنم 

فقط برا خودم دعا کردم میدونی چرا ؟

من الان دوساله مشهد برا پابوس اقا نرفتم یعنی لیاقت ندارم  منو نمیطلبه جای شما خالی برا خودم زار زدم به آقا گفتم منو نمیطلبی؟ 

 برا همین نوای وبلاگ عوض شده توی وبلاگ یکی از دوستان رفتم دیدم چنین نوایی داره فقط داشتم گوش میدادم دیوونه شده بودم ، گوش کن خیلی زیباست .

فقط بگم دوستان خیلی محتاج دعای شمام  همین

کره خرتونم 

یا علی حیدر مددی.


سربازِ گمنام

نظرات  (۱)

مظلوم تر از جواد بغداد نداشت
آن مظهر داد تاب بیداد نداشت
می خواست که فریاد کند تشنه لبم
از سوز جگر طاقت فریاد نداشت
--------------------------
سلام.از احساسی که در این پست گفتید دلم گرفت....بیشتر به خاطره امام جوان و مظلوممون....چقدر سخته تو خونه خودت احساس امنیت می کنی در حالی که غریبی وبرای مرگت جشن برپا می کنند...!
آخ که این اشک ها امونم نمیده...!خوشا به حال اونی که ائمه هواشونو دارن...

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">