آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
اما طریقه ختم زیارت عاشورا در چهل روز از زبان حضرت استاد آیت الله حق‎شناس به شرح زیر است:

مقدمه :

الف - صد مرتبه ذکر الّله اکبر گفته شود.

ب - لعن و سلامی که در انتهای زیارت عاشورا میباشد را به ترتیب هر کدام فقط 1 بار گفته شود.یعنی یکبار بگویی:

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
خدایا لعنت کن نخستین ستمگرى را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرین کسى که او را در این زور و ستم پیروى کرد
اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً
خدایا لعنت کن بر گروهى که پیکار کردند با حسین علیه السلام و همراهى کردند و پیمان بستند و از هم پیروى کردند براى کشتن آن حضرت خدایا لعنت کن همه آنها را

یکبار هم سلام زیارت را بگویی یعنی:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین

ج - زیارت عاشورا از اول تا ابتدای صد لعن خوانده شود ، این قسمت مربوط به مقدمه زیارت عاشورا میباشد.
در این قسمت نیازی به گفتن صد لعن و صد سلام نیست و زیارت تا سر صد لعن و سلام خوانده میشود و پس از آن ادامه زیارت عاشورا به صورت زیر میباشد:

د - دو رکعت نماز هدیه به حضرت ابا عبدالله خوانده شود، این نماز با نماز آخر زیارت عاشورا متفاوت است و نیت آن باید هدیه به حضرت ابا عبدالله باشد.

ه - پس از خواندن نماز هدیه به حضرت ابا عبدالله صد مرتبه ذکر الّله اکبر گفته شود.

پنج مورد فوق مقدمه زیارت عاشورادر این دستور مخصوص زیارت عاشورا میباشد و باید توجّه شود که در مقدمه که در بخش فوق توضیح داده شده است زیارت عاشورا تا سر صد لعن و سلام خوانده شده است و به طور کامل خوانده نشده است که پس از انجام موارد فوق به عنوان مقدمه ادامه زیارت عاشورا به صورت زیر خوانده میشود که مشروح زیارت میباشد .

ادامه زیارت عاشورا :

الف - زیارت عاشورا از اول تا آ خر خوانده شود- در خواندن زیارت لعن و سلام هر کدام صد مرتبه گفته شود.

ب - پس از اتمام زیارت دو رکعت نماز زیارت خوانده شود . ( این نماز جزء زیارت عاشورا است )



اما لازم است که نکات زیر در این اربعین حتما رعایت شود:

1- ایشان می‎فرمودند: در طول این چهل روز برای سلامتی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه صدقه بدهید.

2 - ایشان تاکید زیادی داشتند که در طول این چهل روز می‎بایست مراقبه اعمال صورت بگیرد. یعنی واجبات انجام گرفته و محرمات ترک گردد. گریه‎های آیت الله حق‎شناس وقتی از گناه صحبت می‎کردند و با لفظ زیبای «ببین داداش جون» جوانان را به دوری از گناه توصیه می‎کردند؛ همراه با این جمله بود که گناه باعث عدم استجابت دعاست .

3- ایشان می‎فرمودند: در طول چهل روز کسی جز اهل منزل از انجام زیارت عاشورا توسط شما مطلع نگردد. زیارت را مخفیانه بخوانید تا کسی مطلع نگردد و این سفارش استاد، نکاتی داشت که در این مختصر نمی‎گنجد .

4 - به یاد دارم که ایشان تاکید می‎کردند که مابین انجام زیارت عاشورا صحبتی صورت نگیرد. از آنجایی که انجام اعمال زیارت با اوصاف فوق حدود یک ساعت و نیم به طول می‎انجامد ایشان تاکید داشتند ما‎بین زیارت صحبتی نشود البته ناگفته نماند که این مطلب را ایشان شرط صحت نمی‎دانستند لکن بر این مطلب تاکید می‎کردند و خاطره‎ای را نیز نقل می‎کردند که یادش بخیر ... .

5 - می‎فرمودند: بین طلوع و غروب آفتاب زمان انجام عمل است و تاکید می‎کردند روز چهارشنبه به عنوان یوم الشروع انتخاب شود البته حجة الاسلام والمسلمین جاودان می‎فرمودند اگر چهارشنبه هم نشد اشکالی ندارد ولی چه بهتر است که چهارشنبه به عنوان یوم الشروع انتخاب شود.

نظرات  (۵۰)

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت
زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است
و خــــــــــــــــــــــــدا همچنان لبخند میزد. . .
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۰:۴۹ رفتن رسیدن است...
فقط حسین(ع) را ببین!

حتی برای دیدن یزید...

کربلایی باش!

حتی اگر ساکن شامی..

کربلایی باش!

حتی اگر کربلا نرفته ای...

آنان که زندگی را ز گهواره تا گور میدانند...

کربلایی نمی شوند!

تا در آغوش امام (ع) نبوده ای

کربلا نبوده ای...
۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۳:۴۲ پاتوق بچه شیعه ها
سلام . دستت درد نکنه.
با سایتهای فرهنگی مذهبی تبادل لینک میکنم اگر تمایل دارید ما رو به نام "پاتوق بچه شیعه ها" لینک کنید و خبر بدید با چه نامی شما رو لینک کنم.
یا علی
نام علمدار سپه آید به گوشم انگار من عمری به او حلقه به گوشم
جانم بلرزد هر می گوید «ابوالفضل» سرّی ست خود بنهاده در اعماق گوشم
مرد غسال به جسم و سر من خورده مگیر

سالیانیست که از داغ حسین لطمه زنم
چرا به امام حسین(ع) ثارالله می گویند؟یکی از القابی که برای سیدالشهدا مورد استفاده قرار می گیرد " ثارالله" است. این اسم به چه معنا است؟ به روزم ومنتظرقدوم مبارکتان
سلام بر شهید راه عشق
" یا حسین "
سلام.منم از اون تاریخی که گفتید خودم شروع به خوندن زیارت عاشورا کرده بودم اما حالا دوست دارم همراه دوستانی که اعلام آمادگی کردن ادامه بدم.التماس دعا
بیزحمت لطف کنید ویه اسم ازخودتون توی وبلاگ ما بذارید برای دعای آل یاسین که شرکت کردین.ممنون...

وعلیکم السلام
دستتون درد نکنه اجرتون با اقا امام حسین (ع)
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۲ محمد فرضی پوریان
با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خوبی نوشته بودید. دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده. اما با عرض معذرت باید بگم خیلی آموزنده و قابل استفاد نیست فقط احساسات رو تحریک میکنه. لذا به عنوان پیشنهاد عرض می کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی و کلامی و سوالات روز و جواب اونا استفاده کنید خیلی خوبه نه؟ در حال حاضر دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می دارد و تلاش می کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.
با تشکر. موفق باشید.



وعلیکم السلام
چشم حتما سعی در استفاده از مطالبی که گفتید رو میکنم
۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۷:۴۹ شیعه مرتضی علی علیه السلام
ماه غم امد وشد حاجت ما کرببلا/قبله شش گوشه بود قبلا نما کرببلا/دراذانی که بود در افق شرعی عشق /بزند نعره خدا حی علی کرببلا
الهم الرزقنا کرببلا............
بایه مطب جالب به روزم ومنتظر نظرات سازنده شما
وهـــا

دلنوشت های بربادرفته . . .

منتظر حضور شما هستیم .

www.waha.ir
در عید غدیرخم بسی مسرورم
از نور جمال مرتضی مسحورم

امید که در حشر به ذکر صلوات
با حب علی ،خدا کند محشورم
سلام عید غدیر خم ، عید امام و ولایت مبارک باد
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۱۶ بیت العباس
سلام علیکم
ممنون بزرگوار
شما نیز با افتخار لینک شدید
در پناه مولا باشید
یا علی مدد است
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۵۷ شیعه مرتضی علی علیه السلام
سلام وبلاگ بسیارزیبا وپرمحتوایی دارید خوشحال میشم به ما هم سربزنید
یا علی
سلام مطالب چند پست اخرتان را خواندم بسیار زیبا و خوش قلم مینویسید
ببخشید که دیر خدمتتان رسیدم وبلاگ زیبای شما با افتخار لینک شد
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۵ نوکر آواره
دلم برای صفای خودم تنگ شده
برای محبت فراوانم به ارباب عشق
چقدر در هیاهوی دنیای پست گم شده ام
کاش باز هم عاشق شوم
و حرف زبان و دلم یکی که:
همه هستیم حسینه...

+دیگه دارم میرم..اربابم حسین(ع)!حلالمون کن...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ صاحب دلان 313
سلام بزرگوار...

وبتون زیباست و فضای جالب و دلنشینی داره...


متن هایی هم که گذاشتید جالبه و خوندنی...

امیدوارم موفق باشید هر جا هستید...

اجرتون با خود حضرت فاطمه (س)....

"التماس دعای فرج"
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۷ مریم آسمانی
:(

:(

:(

ناقص موند :(



برای دلی که به کما رفته دعا کنین
برای فردی بی لیاقت به نام مریم :(
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن ها که فقط پاهایم را از من گرفت.در حالی که ایستاده بودم چه غصه ها که فقط باعث سپیدی مویم شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود دریافتم کسی هست که "اگر بخواهد میشود واگر نه نمیشود" به همین سادگی "کاش نه میدویدم و نه غصه میخوردم" فقط" خدا" را میخواندم...
این را به هوای کربلا پُست کنم

یا اینکه به مشهدالرّضا پُست کنم؟

یک نامه نوشته ام برایت بی بی!

این را به نشانی کجا پست کنم؟

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بی بی! سلام، شب شده و کرده ام هوات

گفتم یکی دو خط بنویسم که از صفات،

کم کم زلال تر شوم و مثل آینه

روحم جلا بگیرد و از برکت دعات

مثل پرنده ها بپرم سمت آسمان

مثل فرشته ها بزنم بال در هوات ...

بانوی خوب من! چه خبر؟ از خودت بگو

از زخم های کهنه تر از چادر سیات،

که خاکی است و بوسه شلاق می خورد

از آتشی که شعله زد از گوشه ردات...

مولا کجاست؟ زخم دلش را چه می کند،

آن شیر زخم خورده صحرای عادیات؟

از من سلام و عرض ارادات و بندگی

حتما ببر به خدمت چشمان مرتضات...

ما را ملال نیست به جز دوری شما

خوبند بچه هام ... به قربان بچه هات...

جانم فدای زخم تو ای کاش پشت در،

زیر فشار خرد کننده خودم به جات-

بودم که تازیانه و سیلی به من خورد،

تا از کبود فاجعه می دادمت نجات

یا اینکه زهر شعله آتش به من رسد

خاکسترم بسازد و ریزد به خاک پات...

اما چه حیف، روی تو نیلی شد و من آه ...

ماندم به حسرتی که دهم جان و دل برات ...

من نذر کرده ام که شود پهلوی تو خوب

من نذر کرده ام که خدایم دهد شفات

این نامه محتوی کمی خاکی تربت است

مال زمین زخمی غم، مال کربلات

گفتم برایتان بفرستم که تا مگر

مرهم شود برای همان زخم شانه هات ...

قربان این غمت که گره خورده بر دلم

قربان این جنون که مرا می دهد حیات

یک لحظه صبر کن و ... ببین راستی... عزیز

بین من و شما نکند خط ارتباط،

یک لحظه قطع گردد و سرگشته تر شوم،

لطفا بگیر دست مرا، اِهدِنَا الصِرّاط...

می ترسم اینکه گم بکنم شهر ندبه را

می ترسم اینکه گم بکنم کوچه سَمات

می ترسم اینکه باز در انجام واجبات

یا اینکه در تداوم ترک محرّمات

از من قصور سر زند وای وای وای

شرمنده تو گردم و آن چشم پر حیات...

بی بی! مباد آن که فراموشتان شود

جان حسین جان حسن حاجت گدات...

خیلی ببخش طول کشید و اذان صبح-

آمد و این موذن و حیِّ عَلَی الصّلات ...

من هم که با این همه واگویه خوانی ام

خیلی شدم مزاحم ساعات اِلتجات

پس بیشتر عزیز! مزاحم نمی شوم
کمی شوق سفر در سینه دارم
و بغضی مختصر در سینه دارم
دلم با نام تو سر سبز مانده است
بهاری معتبر در سینه دارم

"یا اباصالح المهدی (عج الله)"
سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور قشنگتون
با افتخار لینک شدید
باز هم منتظر حضورتون هستم
یاعلی
۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۳:۵۳ نوکر آواره
http://uploadyar.com/s1/d79f8343571.mp3
سلام بزرگوار..شما نیز با نور صلوات لینک شدید..
دلتان گر هوایی ارباب بی سرم حسین علیه السلام شد،نوکرای آواره را دعا بفرمایید..
"در پناه غریب گودی قتلگاه،حسین علیه السلام"
*ملتمس دعا*
ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم
به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را
کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان
نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را
عید سعید قربان مبارک
سلام بر همه حسینیان مارو هم دعا کنید در عرفه
سلام " امروز عرفه است با خود فکر می کردم که خدایا چگونه خودرا برای امروز آماده کنم با دهان روزه در عالم مجازی می گشتم که نام شما نظرم را جلب کرد آمدم به وبلاگتان .خدا خیرتان دهد چقدر زحمت کشیده اید خیلی استفاده کردم .فضای وبلاگتان مرا به کربلا برد و مرا به یاد روزی انداخت که پرشکسته کنار قبرستان بقیع ایستاده بودم و بی اختیار اشک می ریختم . خدایا به حرمت ان بانوی پهلو شکسته انان که به هر نحوی در احیا و حفظ اعتقادات دینی مان تلاش می کنند موفق شان بگردان .آمین یا رب العالمین به حق حسین (ع).واقعا ممنونم التماس دارم
سلام.آپم و منتظر حضور پر مهر و نظرات شما...درپناه حق.
سلام
من یه دانشجوی خوابگاهی ام. جاتون خالی ما بعد نماز صبح جمع میشیم تو نماز خونه و با هم می خونیمش بعدشم یه ذکر مصیبت. وقتی به خودمون میایم می بینیم داره آفتاب میزنه... خیلی کیف داره.
خدایا ، راهی نمیبینم ، آینده پنهان است
اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه رامیبینی و من تو را . . .
سلام
خوش بحالتون...
کاش این طرح ملی و رسانه ای میشد تا یه خیل عظیمی از مردم دست به دعا میشدند تا برای فرج امام زمان(عج) دعا میکردند که قطعا این دعاها بی تاثیر نبود....
سلام
ممنونم
قبول باشه
التماس دعا
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۸ کمال بهاری
سلام مجدد
هر پیشنهاد و انتقادی نسبت به وب من داری رک بگو خوشحال میشم
یا علی
کل آب اقیانوس هم نمی تواند یک قایق را غرق کند مگر آن که خود قایق سوراخ باشد؛

آری، از ماست که بر ماست . . .
سلام
ممنون از نظر و توجهتون دوست عزیز
شما هم با افتخار لینک شدید
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۶ کمال بهاری
سلام
ممنون که من رو لینک کردید اما چرا در ستون سمت راست وبتون اسم ما نیست پایین صفحه هست ؟
بله وب من دقیقا تحت نظر فرمانده هستش چطور مگه ؟
حالا حفاظت منطقه دست ما رو بسته اخه ما تو منطقه نظامی فعالیت میکنیم
قشنگ هم دردیما
خوشحال میشم بیشتر ارتباط داشته باشیم
در ضمن اهنگ وبتون بی نظیره
یا علی
((نعیمان بن عمرو انصارى )) از قدماى صحابه پیامبر صلى الله علیه و آله و مردى مزاح و شوخ بوده است نوشته اند: روزى عربى از عشایر به مدینه آمد و شتر خود را پشت مسجد خوابانید و به مسجد وارد شد و به حضور پیامبر صلى الله علیه و آله رسید.
بعضى از اصحاب به نعیمان گفتند: اگر این شتر را بکشى ، گوشت آن را تقسیم مى کنیم و بعد قیمتش را پیامبر صلى الله علیه و آله به اعرابى خواهد داد.
نعیمان شتر را که کشت ،: صاحبش سر رسید و فریاد بر آورد و پیامبر صلى الله علیه و آله را به داد خواهى خواست .
نعیمان فرار کرد؛ و رسول الله صلى الله علیه و آله از مسجد بیرون آمد و شتر اعرابى را کشته دید، پرسید: چه کسى این کار را کرده است ؟ گفتند: نعیمان پیامبر صلى الله علیه و آله کسى را فرستاد تا او بیاورند او را در خانه ((ضباعة بنت زبیر)) (9) یافتند که نزدیک مسجد بود. فرستاده را به محل مخفى گاه اشاره کردند که درون گودالى با مقدارى علف تازه خود را پوشانده بود.
فرستاده به نزد پیامبر صلى الله علیه و آله آمد و همره پیامبر صلى الله علیه و آله با جمعى از اصحاب به منزل ((ضباعه )) آمدند، و جاى مخفى شدن نعیمان را نشان داد.
پیامبر صلى الله علیه و آله فرمود: علفها را از او دور کنید، و آنها چنان کردند، نعیمان از مخفیگاه بیرون آمد.
پیشانى و رخسار او از آن علفهاى تازه ، رنگین شده بود فرمود: اى نعیمان این چه کارى بود انجام دادى ؟
عرض کرد: یا رسول الله قسم به خدا آن کسانى که شما را به محل مخفى من راهنمائى کردند به این کار وادارم نمودند.
پیامبر صلى الله علیه و آله تبسم کنان رنگ علف را با دست مبارک خود از پیشانى و رخسار او دور کردند و قیمت شتر را به مرد اعرابى دادند.
خدا به هر کس اندازه توانایی اش آرزو می دهد ...
پس اگر آرزوی بزرگی داشتی بدان توان رسیدن به آن هم به تو داده شده ...
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۲ کمال بهاری
سلام
خسته نباشی وب بسیار زیبا و پر محتوایی داری خوشحال میشم اگه منم لینک کنید
در صورت تمایل به نام پایگاه بسیج شهید مظاهر رضائیان به ادرس www.mobasher2155.ir
برای من باعث افتخاره که با شما در ارتباط باشم
لطفا حتما خبرشو بهم بدید
یا علی
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۳:۰۰ تخریبچی جامانده
سلام همسنگر بزرگوار
لینک شدید ممنونم از لطف شما هم شهری
التماس دعا یا علی
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۸ تخریبچی جامانده
درقید غمم، خاطر آزادکجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه زمانیست زما یادنکردی،

ای آنکه نرفتی دمی ازیاد کجایی؟
کبوتر و دو پلاک و دو ساک خالی تو """ دلم دوباره گرفته زبی‌خیالی تو

تو التماس نگاه کدام پنجره‌ای """ که نقش بسته نگاهم به طرح قالی تو . . .
۱۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۶ کوفی مدعی
لبیک شاه حسین...
تو پایگاه میخونید یا هرکی خونه خودش؟
خبرم کن میام
سمت آتش ببری یا نبری خود دانی
من دلم سوخته گفتم که بدانید فقط
گر بنا نیست ببخشید نیخشید اما
دست ما را به محرم برسانید فقط...
سلام وب قشنگی دارید اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید
سلام
با افتخار لینک شدید
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
یا حسین ارباب، مرا دریاب..
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۶ یه سرباز گمنام
چند نفری هم چون اسمشون رو دادند من نیاوردند
چون بقول امام خمینی (ره) عشق توی گمنامی هست.
اجرتون با امام حسین (ع) که اعلام همراهی کردید
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۵:۰۲ دلاوران مرصاد
سلام
ما هر چه داریم از سید الشهداست .
خداقوت
سلام خدمت یه سرباز گمنام...
ممنون از لینکتون... شما هم لینک شدید در وب گلابتون... ممنون از حضورتون... و این چهل شب زیارت عاشورا هم خیلی کار جالبی هستش من قبلا هم امتحان کردم و برکاتشو دیدم... التماس دعا...
ما فاطمیان اهل خرابات بهشتیم
خاکیم ولى خاک نجف روضه سرشتیم
گاهى شجر طیّبه گاهى شجر طور
گه اهل بهشتیم و گهى باغ بهشتیم
ما مزرعه گریه شبهاى على‏ایم
او آب به ما داد و کنون حاصل کشتیم
در عمر کم خویش فقط اشک فشاندیم
یعنى که در این بادیه جز نور نکشتیم
برما حرجى نیست اگر باده کشیدیم
آن را که در این مدرسه گفتند نوشتیم
سلام با مطلب سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا آآآآآآآآآآآآآآآپم.........حتمأ بیاید....
salam
omidvaram betunam bi ta'allol anjam bedam va dar savabesh ba shoma sharik basham
ya ali

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">