آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
هشت سوال مبنایی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام + تصاویر

چرا شما اخباری را به برخی بزرگان منتسب میکنید که اظهارات آنها در جایی ثبت نشده و خودشان هم در قید حیات نیستند و نمی توان صحت و سقم گفتار شما را از آنها پرس و جو کرد؟! آیا ادله ای بهتری ندارید که به آنها استناد نمایید؟

به گزارش گروه سیاسی"ره به ری" : چرا شما اخباری را به برخی بزرگان منتسب میکنید که اظهارات آنها در جایی ثبت نشده و خودشان هم در قید حیات نیستند و نمی توان صحت و سقم گفتار شما را از آنها پرس و جو کرد؟! آیا  ادله ای بهتری ندارید که به آنها استناد نمایید؟

جناب آقای هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیا خبر دارید جریان های غیر همسو با نظام اسلامی به سایت شما به عنوان یک مرجع تولید محتوی نگاه می کنند و مطالب منتشر شده در آن را به هزار و یک شکل و شمایل باز نشر می نمایند؟ و متأسفانه هیچ تغییر رویه ای در مطالب سایت منتسب به حضرتعا

خبرنامه گویا در مطلبی که از سایت شما برداشت کرده بود نوشت: سایت آقای هاشمی اعلام کرده است مخالف شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه است این مطلب در سایت شما به نقل از مرحوم آیت الله گلپایگانی منتشر شده است. نوشته ای که چندین و چند سوال را در اذهان خوانندگان آن متبادر می کند که در این مطلب سعی شده هشت سوال به صورت خلاصه مطرح شود شاید برای آنها جوابی داشته باشید.

در قدم اول ما فرض را بر این میگیریم که تمام سوابق شما قبل از سال ۸۸ عالی و بدون حاشیه بوده است.

اول / حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ولایت فقیه را به عنوان میراث گرانبهایی در میان ما به امانت گذاشته اند سوال اینجا است آیا نامه بی سلام شما به این میراث گرانبها و  ولی امر مسلمین در خرداد ۸۸ سرآغاز فتنه گسترده و حساب شده بود یا میخواستید از واقعه ای پیچیده خبر بدهید؟ اگر این نامه بی سلام فقط برای آگاهی دادن از یک واقعه پیچیده بود صراحتا بفرمایید که بعد از آن برای جلوگیری از فتنه طراحی شده چه اقداماتی را انجام دادید؟

دوم / به تازگی سایت شما در یک برنامه ریزی هدفمند به جنگ شعارهای انقلاب رفته است و برای سخنانی که مطرح می کنید مصداق هایی را از زبان برخی بزرگان ارائه می دهید. مثلا مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی درود بر اندیشه های امام خمینی رضوان الله تعالی علیه. چرا شما اخباری را به برخی بزرگان منتسب میکنید که در قید حیات نیستند و نمی توان صحت و سقم گفتار شما را از آنها پرس و جو کرد؟! آیا  ادله ای از شخصیت هایی که در قید حیات هستند دارید که به آنها استناد نمایید؟ سخنان مکتوب و ضبط شده از سوی امام و رهبری چیز دیگری را نشان می دهند. پاسخ شما چیست؟

1

سوم / شما و اطرافیان شما اصرار دارید که القاء کنید در هشت سال احمدی نژاد کشور سالها عقب ماند و هیچ پیشرفتی نداشتیم. سوال اینجا است، آیا به خاطر دارید در دهه ۷۰ در زمان ریاست جمهوری حضرت عالی نارضایتی های مردم آن هم بدون برنامه ریزی و خودجوش به دلیل تحمیل اندیشه های سرمایه داری تبدیل به اغتشاش و اعتراض های خیابانی شد؟ اما مردم در هشت سال احمدی نژاد با تمام مشکلاتی که از آن آگاه بودند و می دانستند علی رغم همه مشکلات دولت با تمام تلاش در حال خدمت رسانی است چرا این تصوری که از سوی مردم در زمان شما وجود داشت و بارها شاهد اعتراض های خیابانی بودیم در این دوره اعتراض هایی با هدف شکایت از مشکلات اقتصادی به وجود نیامد؟

2

چهارم / وقتی شنیدید همسر محترم شما فراخوان اغتشاش خیابانی داده است و در روز رای گیری در حوزه اخذ رای میگوید بریزید در خیابان، آیا از ایشان سوال کردید چرا همسو با ضد انقلاب عمل کرده است؟

پنجم / آیا از نقش مهدی هاشمی در ماجراهای ۸۸ خبر داشتید؟ آیا مکالمات منتشر شده آقازاده با نیک آهنگ کوثر ضد انقلاب فراری مقیم کانادا را شنیده اید؟ مهدی در مکالمه منتشر شده دوم میگوید کارها برای فشار به رهبر انقلاب تقسیم بندی شده است و از نقش شما و خودش میگوید! آیا از این صوت خبر دارید وقتی مادر شهیدی که این صوت را به هر طریقی شنیده است و سوالاتی برایش مطرح می شود چگونه موضوع را توجیه کنیم؟

ششم / وقتی اسناد حضور پر رنگ فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ را دیدید آیا به او توصیه کردید که دست از دعوت به اغتشاش بر دارد؟ وقتی در خیابان ولیعصر دختر شما مردم را تشویق به ادامه اغتشاش می کرد آیا توانستید با نفس خود مبارزه کنید و به رئیس قوه قضاییه تلفن کنید که با دختر خاطی شما برخورد قضایی شود؟

هفتم/  آیا خبر دارید برخی مشاوران شما در سایت های ضد انقلاب به طور علنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موضع گیری می کنند و به دفاع از سران قاتل و فتنه گر ۸۸ می پردازند؟ آیا نوشته های آنها را دیده اید و همچنان آقایان مشاوران امین شما هستند؟

و سوال آخر اینکه جناب آقای هاشمی رفسنجانی آیا خبر دارید هزاران سوال در خصوص فتنه ۸۸ وجود دارد و مردم سوالات زیادی برایشان مطرح است و به دنبال پاسخگویی شما هستند؟ شما از کوه اعتماد مردم سقوط کرده اید و این به دلیل عملکرد شما در فتنه ۸۸ است. آیا روزی خواهد رسید که به سوالات مردم پاسخگو باشید؟

کاش لا اقل همین جند سوال از مسائلی که در مورد شما مطرح است را پاسخ می دادید.

منبع:مرصاد نیوز

سربازِ گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">