آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
دیشب یکی بهم گفت :

از روز عرفه استفاده کردی

منم چون روز عرفه از غفلتم استفاده کردم و از روز عرفه استفاده نکردم همینو گفتم : نه

بعد یهو بهم گفت : عرفه شاه کلید محرمه حتی یه تیکه از دعاش رو هم گوش ندادی

منم چون یه تیکه رو گوش دادم گفت خدارو شکر

منم خیلی برا ارباب حاضرم نوکری کنم ولی اینکه نتونم برم کربلا یه حرف مشهد هم نرم یه حرف دیگه

بعدشم ما که به خودمون میگیم بچه هیئتی دیشب که خیلی دلم گرفته بود یعنی از همون حرف رفیقمون

به چند نتیجه رسیدم که مینویسم اما خداییش این همه روز میره و ما آواره تر میشیم

اما واقعا اوارگی برا ارباب خیلی حال میده چون همیشه عاشق شنیدن یه کلمه سوزناکی و همین که شنیدی

بغضت میترکه و میزنی زیر گریه که اون کلمه حسینه

از نظر من این دوری از کربلا دوای ماست میدونی چرا چون همین که هر روز پشت سر هم میره و ما نمیریم

تشنه تر میشیم به کربلا شایدم ارباب میخواد ببینه چقده ما تشنه ی رفتن به کربلاییم

شایدم لیاقتشو نداریم البته که من لیاقتشو ندارم چون همین دوری دوای منه

حسین ارباب منو دریاب

آقای من اگه اجازه بدید امسالم میخوام نوکریتونو کنم اینو از من حقیر دریغ نکن

آقای من اگه به من اجازه کربلا رو نمیدید همین دوری بسه و این عاشقی و نوکری منو از من نگیرید

و دست منو تو روز قیامت بگیر و شافع من باش.

دادم لباس نوکری ام را رفو کنند، باشد دوباره محرم پاره اش کنم

سربازِ گمنام

نظرات  (۲)

شکر خدا که نان شب ما حسین شد
ممنون لطف مادر این خانواده ایم
نمیدانم که از کی به تو عاشق گشته ام
به تو عاشق،فارغ ز علایق شده ام..
حسین...
عشقم رو عشقه....

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">