آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام اقا جان

من همونم که خیلی وقته پابوس نیومدم

من همونم که هی میطلبی و نمیام

من همونم که با گناهام ناراحتت میکنم

من همونم که خیلی دوست داره بیاد

من همونم که عاشق باب جوادته

من همونم که کلی حاجت تو کوله بارمه

من همونم که کلی التماس دعا پشت سرمه

آقا جون جوادت بطلب

دوستان از اقا بخواین منو بطلبه

افسران - یا امام رضا تو افسران عاشق زیاد داری ... بطلب آقا جان

سربازِ گمنام

نظرات  (۱)

سلام
جاتون خالی همین دیروز حرم بودم و اتفاقا مسیر رفت و آمدم بیشتر باب الجواد بود. خیلی خوب بوذ و حسابی بهم چسبید.
ان شاء الله قسمتتون

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">