آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام بر ضامن آهو

به دربار سلاطین جهان بنگری

دربار کسی پنجره فولاد ندارد


و سلام بر دوستان عزیز

خب دیگه همتون فهمیدید ان شا الله عازم پابوسی آقا امام رضا (ع) هستم

مخلص همتونم

چشم حتما نائب الزیاره شما هم هستم

زیارت عاشورا فراموش نشه الان که دارم مینویسم 17 روز به عاشوراست

ببینید چی شده که بعد دو سال طلبیده من رو

داستانش طولانیه



سربازِ گمنام

نظرات  (۸)

سلام
التماس دعا و زیارت قبول
سلام
خوش به سعادتتون ..
حسابی سلام منو برسونید..دعا کنید
شرمنده دیر اپ کردم...
یاعلی
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۲ خادم الشهدا
باسلام
دعا فراموش نشود
التماس دعا
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۴:۰۲ شاگرد شهدا
سلام،خوش به حالتون
خوش به سعادتتون،
سلام من به امام رضا برسونید
خیلی برام دعا کنید
دعای مومن در حق بنده مستجاب میشه
آقای ِ مهربان ِ من و یاکریم ها
ای یاد ِتو پناه ِ دلم از قدیم ها

ای آخرین امید ِ دل ِ بی قرار ِ من
دست ِ مرا بگیر در انبوه ِ بیم ها

التماس دعا..
۰۷ آبان ۹۲ ، ۰۹:۱۹ تخریبچی جامانده
ای کاش کتیبه قـبـرم
در انعکاس پرتو خورشـید
نـام شـهـیـد داشـت!

ای کاش کتیبه ی قلبم
در پاسخ گلوله ی دشمن
خـون شـهـیـد داشت

ای کاش این تـن خاکی
در واپسین لحظه ی بدرود
در آخـریــن وداع
بوی شـهـیـد داشت!
۰۷ آبان ۹۲ ، ۰۸:۰۵ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام علیکم و رحمة الله برار عزیز
ان شاء الله به سلامتی...
اونجا ما رو فراموش نکنیا...
منتظر شنیدن داستان طلبیده شدنت هستم...
علی(ع) یار و یاورت ان شاء الله...
این روزا هر کی بهم می رسه داره می ره مشهد...
خوش به سعادت همتون...
ما که کلا کم سعادتیم...

محتاج دعا سرباز...
همه رو دعا کنید...

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی