آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
بیاد شبای تنهایی

واقعا دلم تنگ شده خیلی سخته که نتونم انجام بدم و توفیق نداشته باشم

من برای خاک نمی‌جنگم
چون عاقبت خاک مرا می‌بلعد
من برای آب نمی‌جنگم
چون همیشه آب از آسمان می‌بارد.
من برای آن می‌جنگم
که پیامبر در احد جنگید...
فرازی از وصیت‌نامه شهید سیامک جعفرزاده جهرمی

بارون میاد ویاد صحیفه سجادیه می افتم که با هر قطره بارون یه ملک به زمین میاد

سربازِ گمنام

نظرات  (۴)

خوشا دل سپردن به عشق خدایی / ز قید هوس های دنیا، رهایی
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۴ دختری از جنس باران
سلام.چقدر زیبا مینویسین. دست به قلم خوبی دارین. وبتون زیباست.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین.
آراینده ی پیوندهام شدین...
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۵ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام
تازه برگشتم...
خیلی لطف کردی که اومدی و مطالب قشنگت رو گذاشتی...
امیدوارم بتونم جبران کنم...
هر روز دارم لحظه شماری میکنم، که بریم نوکری...
امیدوارم هیچوقت توفیقش از ما گرفته نشه...
التماس دعای فرج...
خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن

تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم

و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم ..

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">