آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام رفقا فردا یعنی یکشنبه روز بزرگیه برا من
فردا قراره مکان و محل خادمی انتخاب بشه
خدا کنه که بتونیم امسال هم خادمی کنیم
پارسال که یه دوجا لق لق زدیم

هر چه شهدا بطلبند
اگه خدا خواست میزنم
همه جا کربلا

اگه فرماندهان دستور دادند
میریم پیش اونا

اما اگه شهدا بطلبند
قله قاف رو هم انتخاب کنی
بازم تورو همون جا میبرند
 

اینجانب سال اول زده بودم هویزه
به کمک شهدا رفتم فکه

سال دوم زدم فکه و هویزه
سر از پادگان شهید حبیب اللهی در آوردم

امسال که برم میشه سال سوم
هنوز گیجم
اما هر جا رفتم از شهدا میخوام آدمم کنند
و راه راست رو بهم نشون بدند یا بقول گفتنی
ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده
من که دیوانه دارم میشم کجا برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکه هویزه طلائیه شلمچه پاسگاه زید شرهانی فتح المبین کانال کمیل حمیدیه پادگان دژ
دهلاویه چزابه هور پادگان شهید حبیب اللهی پادگان شهید محمودوند اروند کربلای چهار
دشت عباس سردشت دو کوهه خرمشهر شهدای شیمیایی و یا هفت تپه


یا علی

یا لطیف ارحم عبدک الضعیف و الذلیل
برحمتک واسعه یا ارحم الراحمین

نظرات  (۶)

مردای مرد..
مردایی که مردونه رفتند
مردهایی که عاشقانه به سوی ایزد پر کشیدند
مردای مردی که رفتند اما یادشون بیش از پیش ماندگار مانده است...
ما که ماندیم رفتیم و آنان که رفتند ماندند....
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۲ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام برادر
سال اول افتخار داشتم باهات فـــکه بودم...
ولی امسال قرار شده قرعه کشی کنن، که یه جورایی جور در نمیآد...
آخه قراره هم محل یادمانها و هم دوره ها رو قرعه کشی کنند...
ان شاءالله که امسال هم فــکه نصیبم بشه، و تو هم برادر اگه افتخار داشته باشیم اونجا ببینیمت...
و سال هاست در انتظار نیم نگاهی هستیم....
میکشی مرا حسین....
خوش به سعادت داداش!قدر این توجه شهدا به خودتو بدون...
تا حالا برای خادمی نرفتم،تو خلوتات با شهدا یاد ما هم بکن،نیاز به یک واسطه برای نگاه داریم...
نگاهی که ما را تا عرش حسین ع می برد!
دعا کن برای ما...
خبر مون کن کجا خادم میشی امسال.
یاعلی
داداش تو آدم بشو نیستیD:
فرشته ای
_______________________-
نه آدم نمیشم
ولی میخوام برم بشم
خوش بحالتوووووووووووووووووون.
enshaallah harchi ghesmatetun bashe va dust midarid, nasibetun beshe

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">