آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام

ایام فاطمیه رو به همه عاشقان حضرت مادر تسلیت میگم

من همین دو سه روزی مطالب و خاطرات رو از

 یادمان شهدای رمضان

95 شهید تفحص شده و تبادل شهدا

13 شهید تفحش شده 

دلنوشته های یادمان

و کلی خاطرات رنگ و وارنگ 

منتظر باشید

الان هم که تازه اومدم خونه خبر دار شدم برادرم تصادف کرده باید برم بیمارستان

دعا کنید

یا زهرا (س)

سربازِ گمنام

نظرات  (۳)

همه میدانند که مهدیه اسم مکان است و فاطمیه اسم زمان
و من منتظر روزی هستم که مهدیه اسم زمان شود و فاطمیه اسم مکان …
سال جدیدتون فاطمی باشه
**************************
سلام علیکم. زیارت قبول و خادمیتون قبول باشه.
بروز هستم با برگی از روزهای خادمی.
منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم.
التماس دعا
اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
یاعلی
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۳۰ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
عید امسال با فاطمیه همراست...
ذکـــر تحویل سال یا زهـــراست...
سلام علیکم؛
ان شاءالله در پناه خدا و سایه پربرکت آقا امام زمان(عج) سالی بدون گناه داشته باشید...
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۹ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
سلام
زیارت قبول...
همه جوانها در پناه خدا و آقا امام زمان(عج)

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">