آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

http://media3.afsaran.ir/sigQygNU_535.jpg


فــــکـــه مرا دریــــــــاب

مگر نه آن که خود شروع زندگی دوباره ام بودی
فکه مرا دریاب
تا بتوانم راه از سر گیرم
گمراه شدم دستم را بگیر و مرا بسوی رمل های خود هدایت کن
بقول سید مرتضی که میگوید
فکه یا مکه
فرقی نمیکند  مکه برای شما فکه برای ما
راست میگفت فکه برای ما زیرا که محل عروجش شد 
فکه مرا بسوی خودت هدایت کن



این روز ها سرم گرم کار و بارم شده
خودم نمیدونم چه میکنم
مگه که در این راه سرم بجایی بخوره
مگه این که نوری چیزی نمیدونم راه رو برای من روشن کنه
تا بفهمم راه کجاست
میدونم راه کدوم وره
میدونم کدوم کار خوبه کدوم کار بد
اما عوض این که عبد خدا بشم
شدم عبد نفسم
هم گناه میکنم هم بندگی خدا
شدم عبد العاصی یعنی بنده گنه کار
خدا منو ببخش چیکار کنم ؟
چند بار زنجیر از نفسم پاره کردم
خدا اینبار تو زنجیر به من بزنم 


به جبر هم که شده سر به زیرم کن
خیری ندیدم از این اختیار ها

سربازِ گمنام

العبد العاصی

نظرات  (۳)

دشمنان بدانند اگر از سرهایمان
کوه ها بسازنند؛ فرزندانمان هرگز
در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند
که خامنه ای تنها ماند...

سلام علیکم. بروز هستیم با پست جان فدای سید علی در جواب توهینات یکی از مخاطبان وبلاگ برهبرمون.
منتظر لبیک یا خامنه ای شما هستیم.
اگه دوست داشتید میتونید آهنگ بالا رو گوش بدید.
التماس دعای زیاد دارم
یازهرا
دلم در رملهای فکه جا ماند....
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۴۶ شهید علیرضا حجتی (خادم الشهدا)
در فکه به دنبال پیکر شهدا بودیم.
نزدیک غروب مرتضی در داخل یک گودال پیکر شهیدی را پیدا کرد .
با بیل خاکها را بیرون ریخت .
هر بیل خاک را که بیرون می ریخت مقدار بیشتری خاک به داخل گودال برمیگشت!
نزدیک اذان مغرب بود ، مرتضی بیل را داخل خاک فرو کرد و گفت :فردا بر میگردیم .
صبح به همراه مرتضی به فکه برگشتیم.
به محض رسیدن به سراغ بیل رفت ، بعد آن را از داخل خاک بیرون کشید و حرکت کرد !
با تعجب گفتم آقا مرتضی کجا میری ؟
نگاهی به من کرد و گفت : دیشب جوانی به خواب من آمد و گفت :
من دوست دارم در فکه بمانم !! بیل را بردار و برو !!

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">