آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه


http://media3.afsaran.ir/sii8ukqP_476.jpg

رهبر انقلاب می فرمایند «من در جزییات مذاکرات هسته ای دخالتی ندارم»1 اما آقای قالیباف همصدا با علی خرم مشاور ظریف2، می گوید: «در حقیقت اداره کننده موضوع هسته ای رهبر انقلاب هستند.»3


این اظهارات شهردار تهران البته برای ما تعجبی ندارد، چون ما ایشان را با مواضع گذشته اش بهتر می شناسیم. مثلا اظهارات ایشان دقیقا یک روز بعد از توافق ژنو که اعلام کرده بود: «خداوند را شاکرم که توفیق این پیروزی نصیب ملت ایران شد ... بنده به سهم خودم به دولت که گام اول را محکم برداشت تبریک می گویم اما باید بدانیم راه پر فراز و نشیب و سختی را در پیش داریم.»4

و یا سال 84 که در اصفهان گفته بود: «روشی که دولت (اصلاحات) در بدست‌ آوردن این انرژی دنبال کرده است بسیار مناسب و منطقی است و باید همین سیاست دنبال شود.»5

اینها را نوشتم تا فقط یک یادآوری باشد برای کسانی که هنوز یک شوخی بی مزه به اسم وحدت با قالیباف و امثالهم را مطرح می کنند. وحدت یک اصولی دارد و آدابی، نه اینکه هر کسی هر چه خواست بگوید و انجام دهد، نزدیک هر انتخابات که شد یادش بیفتد برای 4 تا رای بیشتر باید وحدت کند و بعد هم که رای نیاورد، زمین و زمان را بهم بدوزد که من رای نیاوردم چون با من وحدت نکردید!

پی نوشت ها:

1.
www.leader.ir/langs/ 

2.
rajanews.com/detail. 

3.
www.irinn.ir/news/51 

4.
www.fardanews.com/fa 

5.

farsnews.com/newstex 
نمایش کمتر
پست اصلی:/plus.google.com/u/0 


نظرات  (۱)

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ، ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است
***********************
سلام علیکم.
روزمرد و میلاد امام علی برشما مبارک.
التماس دعای شهادت خصوصا اگه تشریف بردید برا اعتکاف مارو هم دعا کنید که قسمتمون بشه.
یازهرا

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">