آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
امروز هم جمعه شد و رفت اما باز هم خبری از شما نیامد آقا جان 

اما من فقط جمعه شماری میکنم اقا نه روزشماری ، قول میدهم از این پس برایتان روز شماری کنم آقا 

آقا جان من شرمنده ام از شما که باز هم شب قبل در هیئت مان نام شما را به خوبی  صدا نکردم و به خوبی برای ظهورتان دعا نکردم

آقا جان میگویند اگر از ته دل بخوایم میاین ! اما این ته دل خواستن چجوریه ؟ همونایی که میگن اینو به ما نگفتن حداقل شما بیا بگو!

آقا جان شرمنده ام که شما به من نزدیک میشوید و من از شما دور

آقا جان شرمنده ام که از گناه کردنم تمام پل های پشت سرم را خراب کرده ام و فقط به دامان پاک شما چسبیده ام اخه من غیر شما چه کسی رو دارم

آقا جان اینا درد دل یه گناه کار با شما بود همون گناه کاری که همیشه با نام من گناه کارم شما رو صدا میکنه 

اما اگه شما رو ناراحت میکنم دیگه نزار اینو بگم اصلا از این به بعد دیگه نمیخوام با این اسمم شما رو صدا کنم

آقا جان ازتون میخوام از این به بعد چراغ راه من بشین تا دیگه راه رو گم نکنم و از این راه به چپ و راست نرم و فقط راه مستقیم رو ادامه بدم 

آقا جان تا الانش که گذاشتین براتون نوکری کنم میخوام تا آخرش این توفیق رو ازم نگیرید میخوام تا عمر دارم نوکریتونو بکنم

...


سربازِ گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">