آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با جمع بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای در وین، «خلاصه و برجسته ترین محورهای جمع بندی مذاکرات» بر اساس متن ذیل توسط تیم مذاکره کننده در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

 

جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های عضو گروه 1+5 (شامل آمریکا، آلمان، انگلیس، چین، فرانسه و روسیه) همراه با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپایی) پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام در روز 23 تیر 1394 برای رفع سوء تفاهم‌ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران تفاهم کردند.

در نتیجه این تفاهم که با رعایت چارچوب‌ها، دستورالعمل‌ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است، دستاوردهای زیر در حوزه هسته‌ای و لغو تحریم‌ها حاصل شد. 

مولفه‌هایی که در پی خواهند آمد خلاصه‌ای از برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 می‌باشد که در تاریخ 23تیر 1394 بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 مورد توافق واقع شد.

 

در نتیجه این برجام:

- قدرت های جهانی برنامه هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخته و اعمال حقوق هسته‌ای ملت ایران را در چارچوب معاهدات بین‌المللی محترم می‌شمارند.

- برنامه هسته‌ای ایران که با قلب حقایق و به ناحق به عنوان تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی معرفی شده بود، اکنون به موضوعی برای همکاری بین‌المللی با سایر کشورها در قالب استانداردهای بین‌المللی تبدیل می‌شود. 

- ایران به عنوان یک قدرت دارای فناوری هسته‌ای و برخوردار از برنامه هسته‌ای صلح آمیز، از جمله چرخه کامل سوخت و غنی‌سازی، توسط سازمان ملل متحد مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

- قطعنامه‌­های تحریمی ناعادلانه شورای امنیت سازمان ملل متحد، شامل کلیه تحریم‌های اقتصادی و مالی تحمیل شده علیه کشورمان، در قالب یک چارچوب مورد تفاهم و از طریق صدور یک قطعنامه جدید به یکباره لغو خواهند شد. 

- با صدور قطعنامه جدید ذیل ماده 25 منشور ملل متحد، ضمن اشاره به ماده 41 منشور صرفاً در بندهای مربوط به لغو تحریم‌های گذشته، تحول ماهوی در نحوه برخورد شورای امنیت با ایران ایجاد خواهد شد.

- همه تاسیسات و مراکز هسته‌ای ایران به کار خود ادامه خواهند داد. بر خلاف خواسته‌های اولیه طرف مقابل، هیچ کدام نه برچیده می‌شوند نه تعطیل

- سیاست جلوگیری از غنی سازی ایران شکست خورد؛ برنامه غنی‌­سازی ایران ادامه خواهد یافت

- زیر ساخت هسته‌ای ایران حفظ خواهد شد. هیچ سانتریفیوژی از بین نخواهد رفت و کار تحقیق و توسعه بر روی کلیه سانتریفیوژهای کلیدی و پیشرفته ایران از جمله IR-4 ،IR-5 ،IR-6 و IR-8 ادامه می‌یابد. 

- راکتور آب سنگین اراک به عنوان یک راکتور آب سنگین باقی مانده و ضمن مدرن سازی و اضافه کردن قابلیت‌ها، آزمایشگاه‌ها و تاسیسات جدید به آن با همکاری صاحبان پیشرفته‌ترین و امن‌ترین فن‌آوری‌های روز جهانی، خواسته‌های اولیه برای برچیده شدن یا تبدیل آن به راکتور آب سبک به کنار گذاشته شده‌اند.

- ایران به عنوان یک تولید کننده محصولات هسته‌ای، به خصوص دو محصول راهبردی «اورانیوم غنی شده‌» و «آب سنگین»، وارد بازارهای جهانی خواهد شد و تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه صادرات و واردات مواد هسته‌ای –که بعضاً 35 سال در جریان بود- بی تاثیر می‌شود. 

- تحریم‌های اقتصادی و مالی در حوزه‌های بانکی، مالی، نفتی، گازی، پتروشیمی، تجاری، بیمه، حمل و نقل وضع شده توسط اتحادیه اروپایی و آمریکا که به بهانه برنامه هسته‌ای ایران وضع شده است، در ابتدای اجرای توافق به طور یک جا لغو می‌شوند.

- الزام بر ممنوعیت فعالیت موشکی کشورمان از جمله در حوزه موشک‌های بالیستیک به محدودیت‌هایی در حوزه موشک‌های طراحی شده برای سلاح هسته‌ای که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال آن نبوده و نخواهد بود، تبدیل خواهد شد. 

- تحریم تسلیحاتی ایران لغو و با برخی محدودیت‌ها جایگزین خواهد شد، به نحوی که امکان واردات یا صادرات اقلام دفاعی به صورت موردی فراهم و این محدودیت‌ها نیز بعد از 5 سال به طور کامل لغو خواهد شد.

- ممنوعیت خرید اقلام حساس با کاربرد دو منظوره لغو و تامین نیازهای ایران از طریق کمیسیون مشترک ایران و 1+5 تسهیل خواهد شد.

- تحریم تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای به طور کامل لغو خواهد شد. 

- برای اولین بار پس از سه دهه تحریم غیر عادلانه، ممنوعیت خرید هواپیمای مسافربری مرتفع و امکان بازسازی ناوگان هوایی کشور و ارتقای ایمنی پروازها فراهم خواهد گشت.

- ده‌ها میلیارد دلار از درآمدهای ایران که طی چند سال گذشته به دلیل تحریم‌های ظالمانه در خارج از کشور مسدود شده است آزاد خواهد شد

- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی نفتکش و شرکت‌های تابعه، ایران ایر و بسیاری از دیگر نهادها، بانک‌ها و موسسات کشورمان (در مجموع حدود 800 شخص حقیقی و حقوقی) از شمول تحریم‌ها خارج می‌شوند. 

- دسترسی بیشتر ایران به حوزه‌های تجاری، فناوری، مالی و انرژی تسهیل خواهد شد.

- ممنوعیت یا محدودیت همکاری‌های اقتصادی با ایران در تمامی عرصه‌ها از جمله سرمایه‌گذاری در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، و سایر زمینه‌ها مرتفع خواهد شد. 

- و بالاخره در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای زمینه همکاری‌های گسترده بین‌المللی با ایران در حوزه ساخت نیروگاه های جدید هسته ای، راکتورهای تحقیقاتی و پیشرفته ترین حوزه های صنعت هسته ای ایجاد می گردد.

منبع:  http://snn.ir/detail/News/425529/9022

سربازِ گمنام

می نویسم عشق و بی تردید میخوانم جنون...

هرکسی دیوانه تر السابقون السابقون...

می نویسم عشق و بی تردید میخوانم حسین...

عاقلان دانند لکن اکثرا لایعقلون...

این سرشت ماست،ز خاکیم، خاک کربلا...

سرنوشت ماست پس انا الیه الراجعون...

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۲
سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/OisA1rCuUWlyL1RT7_oseGCNYsuzSCp9DrFSb2GUSl1eGDDnFagC2Ahttp://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/EEPwfpdOBwsGu4s2HNnipuAh67VV3OX8qIjchnzZzLmGs_umj5Vmlwhttp://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/yfvEduOxLprxcedvQjOh3C-lWCVAsd_o0T9wtbNz5HREhY60EWjJ1g

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/8u9assISMYXPUsQEIkXoq6cyKtS9KGf7JhdPEGFmbLo2p_h27g9fsw

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/zNvTeuU5oAc_AcuDU6wBsZT0oXlErYCKOfk7kkUYTvjgPwdmS5wHVQhttp://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/7AGqzmxM3JnvjKvFm4XfDlGrmiQ6oEqEKwWyrJnZTKdLgekHq2Nk3Q

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/h4F--x8u0K5N72l4GBuHAEB9yfW_JEvP8Xv-8V1N9CSGvrH7_dF9nw

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/fwwmEMZ3sKRnYzGcj2t2EmpTpUjjwYgfXOk6XOYURfcdEHFMJSDCBA/s/w535/

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/KEfkw7UsTVFm3PAORjR6NYDO3GRb6OmuqzbLR_jGiYuO1dlQqGhXVw/s/w535/


شهید جعفر خانی

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/Lo0Fp39_B43cfTKnZ7cxJt0whwqNmqSIbd_vXMfZQtqoyeXCyMogtA

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/tydeejl3oG550WcNuybXlMIPOpkviu3Ek_0zdrqC0qf8snjAgboYTQ

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/i1RqFbqQm-o9A8ckxQRL6SZeyw7SkGmYIU-udpipuq1QXNR-8NOs5w

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/OjxlGkXVzY3P08U6tFBRmZoesnYBKWXhlJoHyK2ImFaoQa3wUfWRrA

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/mlSedLOtFvSXPVbKAOPrwQnP8pEGrUCj7XXqpLsLQhbVhWXoDjOkIA/s/w535/


سالگرد حمله تروریستی ناو نظامی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران
در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏‌ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏‌های سرزمینی ایران و در آب‏‌های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏‌گناه، زن و کودک بودند

سربازِ گمنام


لینک دانلود

فرمت flv

حجم حدود 55 مگابایت

منبع: مستضعفین تی وی

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/-XUNh3CP1fEvSFm8eZtP2MB0U8rHskbDUORZD6b12ZeGPrAjOOgKwA/s/w535/



سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/3gWbX8vjlZilpzDNJR85Li5V0AhHZGQUpMlx-usJQWFgkMWIRgGcyw

روزی پیامبرشاهدپاک کردن عدس توسط امام علی وخدمت ایشان درمنزل بودند،
سپس به ایشان فرمودند:
یاعلی
هیچ مردی نیست که درخانه کمک همسرش کند
مگربه اندازه هرمویی که در بدن اوست عبادت یک سال را که روزها روزه وشب ها نماز شب بخواندخداوندبه او عطامیکند
وثواب صبرانبیاءصابرکه داوود و یعقوب وعیسی باشدبه او داده میشود
ونام اودردفتر شهدا ثبت میشود
ودرهرروزوشبی ثواب هزارشهیدبرای اوثبت میشود
به ازای هرقدمی ثواب حج وعمره مقبوله به اومیدهند
خداوندبه عدد رگی که دربدن اوست شهری دربهشت به اوعطامیکند

یاعلی یک ساعت خدمت به همسربهتراست از:
هزارسال عبادت
◀️هزارحج
هزارعمره
◀️هزارمرتبه جهاددررکاب پیامبران اولواالعظم
هزارنمازجمعه
هزارعیادت مریض
◀️هزارتشییع جنازه
هزاردینارصدقه
سیرکردن هزارگرسنه
◀️آزادی هزاربنده
پوشانیدن هزاربرهنه
عطای هزاراسب جنگی
◀️صدقه هزارشترسرخ مو
بهتراست ازقرائت تورات وانجیل وزبوروقرآن
یاعلی
خدمت به عیال درخانه کفاره گناهان کبیره وخاموشی غضب خداست
یاعلی
خدمت عیال نمیکند مگر صدیق یا شهید یا
مردی که خداوند خیردنیا وآخرت رابرای اوکنارگذاشته است.


مستدرک الوسائل
جلد 13
صفحه48
حدیث2


البته کمک باید دو طرفه باشه!

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/VFEm3z2r08XXbLsgIKZYNcvJpQf88hM6gRGjC_zHjoGFs8oimDLdvw


گویا که جنس ماتمتان فرق می کند
حتما برای مادرت آقا عصا شدی

می بینم آن دمی که شما نیز صاحب
یک صحن باشکوه شبیه رضا ع شدی

سربازِ گمنام
http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/0dsOhBFpJEHVNurqmge9iwNYlRsTRtltJokKvmA9Tg33Ns9Iq3pnsA/s/w480/



این مرد کیست؟
متولد اردبیل بود. به نیروی هوایی ایران پیوست و برای دوره های ارشد جنگنده F-4 به آمریکا اعزام شد. در سال ۱۳۵۱ با خانم مرین نامیور که دختر یکی از خانوادهای سرشناس سناتورهای آمریکایی بود ازدواج کرد.
در روز نیروی هوایی آمریکا، در حضور زبده ترین خلبانان جهان در نیویورک، داوطلبانه جهت حضور در خطرناکترین مانور هوایی جهان، با نام: چهار راه مرگ،  به نمایندگی از ایران اعلام آمادگی کرد. برج مراقبت به دلیل جوانی او، خطرناک بودن این عملیات را اعلام نمود! اما تجربه و دانش وی در سطوح مختلف آموزشی در آمریکا، موفق بودن عملیات را در حضور نمایندگان مختلف دنیا تضمین می‌نمود. پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات، تماشاگران به احترام او از جای خود بلند می شوند و این خلبان ورزیده را به شدت تشویقش می کنند و در پاسخ آنهایی که می‌پرسیدند این مرد کیست؟ همه می‌گفتند: خلبان غفور جدی اردبیلی، نماینده نیروی هوایی ایران!!
غفور جدی بعد از انقلاب، به علت داشتن همسر آمریکایی از پایگاه هوایی بوشهر و نیروی هوایی اخراج شد!
در روز سوم حمله صدام به ایران، خود را به درب پایگاه رساند. او را به درون پایگاه راه ندادند! فریاد زد: "من با پول و سرمایه این آب و خاک خلبان شده ام! اکنون به من نیاز است! همسر و خانواده ام را گرو یک F-4 میگذارم."با او موافقت کردند و چندی بعد، پس از شکار چندین هواپیمای عراقی، در یک عملیات برون مرزی در خاک عراق به آسمانها پر کشید و جاودانه شد.
زمانی که در آمریکا دوره خلبانی را می گذراند، در پاسخ به یکی از استادانش که از او خواست شهروندی آمریکا را بپذیرد و در نیروی هوایی امریکا خدمت کند،پاسخ داده بود: "دوست دارم کفن ام پرچم ایران باشد..."
آنان به تاریخ پیوستند... یاد و نامشان گرامی باد...
آری، اینان جوانان شجاع و میهن پرستان واقعی ایران زمین بودند
سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/Ymhb907G14gBGhtDenxPwB05dX-0HiJY4MbBRcgXmheSF14rKrhaWw

سربازِ گمنام

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/1NBSugzzfuJJCtMfKPRNoXM_7cC5y7NmTMxXnHMS-9qwCS0JDF5WGg/s/w535/

سربازِ گمنام
http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/-k0DNCz4CSjlAYCg2fE-NA9r0vR3Db6ILVMXa6I19SL78dXvsDYX9g/s/w502/
سربازِ گمنام

سربازِ گمنام

سلام

یه مطلب بسیار زیبا که خوندم چند وقت پیش

 این بود که

آیا میدونید دعای عهد خوندن فقط برا صبح ها نیست

تو این ماه بزرگ که همه با زبان روزه و اخلاص هستن

بهترین موقع برای خوندن دعای عهد قبل از افطاره 

پس همه با هم قبل از افطار دعای عهد

یا حضرت ابوتراب (علیه السلام)

سربازِ گمنام

عجیب نیست مسیحا اگر شود بیمار
ز خاک کوی تو گیرد شفا امام حسن

سربازِ گمنام
سربازِ گمنام