آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


هفته دفاع مقدس گرامی باد




بزودی آپ میشم منتظر باشید.


سربازِ گمنام
افسران - علی جنتی وزیر ارشاد : امیدواریم ادامه‌دهنده راه خاتمی باشیم !!!

یعنی اقای جنتی هم مثل اقای مهاجرانی که راه خاتمی را ادامه داد میخواد بره بی بی سی فارسی آخرش؟

یعنی وزارت ارشاد ورود به بی بی سی رو راحت میکنه؟ !

علی جنتی وزیر ارشاد : امیدواریم ادامه‌دهنده راه خاتمی باشیم !!!
وی گفت:
امیدواریم ما ادامه‌دهنده راهی باشیم که خاتمی شروع کرد. قبل از اینکه رای اعتماد بگیرم از نظرات ایشان استفاده کردم و الان هم همین‌گونه است!

اصلا تهاجم فرهنگی چیه؟ جنگ نرم کدومه؟ من کجام؟!

سربازِ گمنام
ابراهیم می‌گفت: به سراغ اون فرمانده عراقی رفتم و گفتم به نیروهات چی گفتی که سریع تسلیم شدن؟ اون عراقی که دیگه ترسش ریخته بود و می‌دونست کاری با او نداریم ماجرا را تعریف کرد.

ادامه در ادامه مطلب

سربازِ گمنام

افسران - بدون شرح...

سربازِ گمنام

افسران - کلا های اسراییلی!

سربازِ گمنام
افسران - **در همین شهر ...**

و همچنان در همین شهر،
کنار ما زندگی می کنه و با هر بار موجی شدن فقط زورش به خودش می رسه.

سربازِ گمنام
افسران - به نام پدرم!.. تقدیم به ایثارگر♥



اتل متل راحله اخموی بی حوصله
مامان چرا گفت بگیر از پدرت فاصله

دلش هزار تا راه رفت بابا خسته کاره ؟
مامان چرا اینو گفت ؟ بابا دوستش نداره ؟

باید اینو بپرسه اگه خسته کاره
پس چرا بعضی وقتا تا نیمه شب بیداره ؟

نشونه بیداریش سرفه های بلنده
شش ماه پیش تا حالا بغض می کنه ، می خنده

شاید اونو نمی خواد اگه دوستش نداره
پس چرا روی تختش عکس اونو میذاره ؟

با چشمای مریضش عکس و نگاه میکنه
قربون قدش میره بابا ، بابا می کنه

با دست پر تاولش آلبومی رو که داره
از کنار پنجره ور می داره می آره

با دیده پر از اشک آلبومو وا می کنه
رفیقای جبهه رو همش صدا می کنه

آلبوم عکس بابا پر از عکس دوستاشه
عکسی هم از راحله ست تو بغل باباشه

با دیدن اون عکسا زنده می شه،میمیره
با یاد اون قدیما بابا زبون میگیره

قربون اون موقعا قربون اون صفاتون
دست منم بگیرین دلم تنگه براتون

از اون وقتی که بابا دچار این مرض شد
مامان چقدر پیر شده بابا چقدر عوض شد

مامان گفته تو نماز برای بابات دعا کن
دستا تو بالا ببر تقاضای شفا کن

دیشب توی نمازش واسه باباش دعا کرد
دستاشو بالا برد و تقاضای شفا کرد

نماز چون تموم شد دعا به آخر رسید
صدای گریه های مامان تو خونه پیچید

دخترکم کجایی؟ عمر بابا سر اومد
وقت یتیم داری و غربت مادر اومد

دخترکم کجایی؟ بابات شفا گرفته
رفیقاشو دیده و ما رو گذاشته رفته

آی قصه قصه قصه یه دستمال نشسته
خون سرفه بابا رو این پارچه نشسته

بعد شهادت او پارچه مال راحله است
دختری که در پی شکستن فاصله است

کنار اسم بابا زائرکربلایی
یه چیز دیگه نوشتن شهید شیمیایی

سربازِ گمنام
افسران - حمله شیمیایی سوریه و گاز گرفتگی رسانه‌ هاگاز سارین هرگز در گرفتن جان قربانیان، گزینشی عمل نمی‌کند و امکان ندارد فقط کودکان را بکشد اما بزرگسالان را زنده بگذارد. اثر این گاز طوری است که دست‌کم چهار ساعت طول می‌کشد فروکش کند اما تروریست‌ها تنها دو ساعت پس از حمله شیمیایی، اقدام به جمع‌آوری جنازه‌ها و تصویربرداری از آنها کردند تا خوراک رسانه‌ای الجزیره و العربیه سریع‌تر آماده شود.


به گزارش جهان به نقل از مشرق، صبح روز چهارشنبه گذشته، رسانه‌های حامی تروریست‌های تکفیری فعال در سوریه، همزمان با آغاز عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی محله الغوطه الشرقیه در حومه دمشق مدعی شدند که ارتش از سلاح شیمیایی در این منطقه استفاده کرده است که این حمله شیمیایی به کشته‌شدن بیش از هزار و ۳۰۰ نفر منجر شد. البته مخالفان سعی کردند برای افزایش فشار سیاسی بر دمشق، دولت بشار اسد را به انجام این حمله متهم کنند اما غیر از جار و جنجال رسانه‌ای هیچ سندی برای اثبات ادعاهای خود نیافتند. از سوی دیگر، طرف سوری استنادات زیادی در بی‌گناه بودن خود در این حمله و همچنین انجام‌شدن این حمله از سوی تروریست‌های تکفیری در دست دارد.

این ادعا در حالی مطرح شده که پیش از این نیز در اثر یک حمله شیمیایی به منطقه خان‌العسل در سوریه ده‌ها تن از شهروندان سوری در آن کشته شده بودند که بیشتر کشته شده‌ها را کودکان تشکیل می‌دادند، تروریست‌های مسلح در آن زمان هم سعی کردند با شانتاژ تبلیغاتی دولت بشار اسد را به دست داشتن در این ترور متهم کنند، اما در انجام آن ناکام ماندند.

البته سابقه طرح این ادعاها قدیمی‌تر از این حوادث است و به یک و سال و نیم پیش بر می‌گردد، زمانی که هشدارهای رژیم اسرائیل و آمریکا در مورد احتمال استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه مطرح شد. این هشدارها سناریوهایی را برای استفاده از این دستاویز برای تشدید تجاوزها علیه سوریه کلید زد، وسایل ارتباط جمعی غربی و خلیجی روی این ادعاها تمرکز کردند و در این راستا تحرکات و تماس‌های بین‌المللی فشرده‌ای برای طرح موضوع استفاده از سلاح‌های شیمیایی از سوی دولت سوریه یا تروریست‌های مسلح در شورای امنیت سازمان ملل آغاز شد. نتیجه این شایعه پراکنی‌ها این شد که یگان‌های ویژه آمریکایی به بهانه جلوگیری از دستیابی تروریست ها به سلاح های شیمیایی در اردن و ترکیه مستقر شدند و رژیم‌های غربی نیز این ادعا را به عنوان دستاویزی برای دخالت ارتش‌های عضو ناتو در سوریه تقویت کردند.

دروغ پردازی شیمیایی به تلافی شکست‌های میدانی

غالب قندیل تحلیلگر مسایل منطقه‌ای در این رابطه می‌نویسد: آنچه از بررسی تحولات منطقه‌ای در روزهای اخیر بر می‌آید، نشان می‌دهد بعد از عرض اندام‌های شکست خورده تروریست‌ها در برابر راهبرد بازدارنده مقاومت در منطقه و در پی تغییرموازنه‌های میدانی به نفع دولت ملی و ارتش عربی سوریه که از زمان معرکه القصیر آغاز شده، ائتلاف شکست خورده به دنبال شایعه پراکنی برای متهم کردن سوریه گاهی آن را به ارتکاب جنایت‌ها و کشتارهای مختلف متهم کرده و گاهی نیز کشتار با سلاح‌های شیمیایی را مطرح می‌کند. در این راستا تصاویری از این کشتارهای ادعایی و اتهام‌های دیگر ساخته و پرداخته می‌شود و بویژه در زمان بازرسی بازرسان عرب و بین‌المللی آن را منتشر می کنند، ‌این بار نیز همین سناریو در سوریه تکرار شده است.البته مقامات سوری برتری سیاسی و حقوقی و اخلاقی در این معرکه را با ابتکار خود در درخواست تحقیقات بین‌المللی در ادعای حمله شیمیایی خان العسل به دست گرفته و تسلیم شدن سازمان ملل متحد در برابر این خواسته و اعزام گروه تحقیق به دمشق و ورود آنها به این کشور در تاریخ ۱۹ آگوست یعنی تنها دو روز پیش از دومین ادعای حمله شیمیایی دولت سوریه به غیرنظامیان سیلی محکمی به گوش گروهک‌های تروریستی بود که چند هفته پیش مانع از ورود بازرسان به این شهر قتل عام شده خان العسل شده بودند. همین موضوع نشان دهنده فریبکاری آنها در ادعای حمله شیمیایی به الغوطة است.

دولت اسد انگیزه‌ای برای کشتار شیمیایی نداشت

این البته تمام ادله موجود در بی‌گناهی دولت سوریه در حمله شیمیایی به غیرنظامیان نیست، پیشرفت‌های میدانی ارتش عربی سوریه و عقب‌نشینی‌های گروهک‌های تروریستی در تمامی جبهه ها از یک طرف و حضور تیم تحقیقات بین‌المللی در سوریه برای شناخت عاملان حمله شیمیایی به خان العسل از سوی دیگر نشان می‌دهد دولت اسد حتی در صورت تمایل به استفاده از این تسلیحات نیز شرایط عمومی کشور را برای انجام این کار مناسب نمی‌دید. علاوه بر اینها هیچ مبارزی از گروهک‌های تروریستی در میان قربانیان دیده نمی‌شود و بنا بر تصاویر منتشر شده، این حمله تنها کودکان و تعدادی از مردان را شامل می‌شود که همین موضوع نیز توجیه عقلانی انگیزه‌های انجام این حمله از سوی دولت را پیچیده‌تر می‌کند.

انتشار تصاویر کشتار شیمیایی زودتر از خود حمله

همچنین گروه‌های تروریستی سوریه در رسوایی آشکار، تصاویر مربوط به کشتار ادعایی در نزدیکی دمشق در اثر استفاده از سلاح‌های شیمیایی را یک روز پیش از تاریخی که ادعا می‌کنند کشتار در این روز اتفاق افتاده، منتشر کرده‌اند. فیلم ضبط شده از این کشتار در حالی روز سه شنبه ۲۰ آگوست در فضای مجازی منتشر کرده که بنا بر ادعای تروریست‌های سوری این حملات شیمیایی در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آگوست صورت گرفته است.این نشان می‌دهد که شورشیان گروه‌هایی از شهروندان سوری را به قتل رسانده و سپس با انتشار این تصاویر خواسته‌اند تا دولت سوریه را مسئول آن معرفی کنند، اما آن‌قدر در این کار عجله کرده‌اند که منجر به رسوایی آنها شده است.

افشارگری روسها، تروریست ها را رسوا کرد

از سوی دیگر روسیه در نشست شورای امنیت اسنادی را فاش کرده که نشان می‌دهد حمله شیمیایی روز چهارشنبه گذشته به حومه دمشق توسط مخالفان مسلح انجام شده است. مقامات روس تصاویر ماهواره‌ای از صحنه درگیری‌ها در الغوطه الشرقیه در حومه دمشق را در نشست شورای امنیت ارائه داده‌اند که نشان می‌داد تروریست‌ها عامل این حمله بوده‌اند.

تصاویر ماهواره‌های روسیه نشان می‌دهد که تروریست‌ها از منطقه «دوما» با موشک‌هایی مسلح به کلاهک شیمیایی الغوطه الشرقیه را هدف قرار داده‌اند.

این درحالی است که طرف آمریکایی نتوانسته مدرکی موثق برای محکوم کردن دولت دمشق ارائه کند و بنابراین گزارش ماهواره‌های آمریکایی نیز تصاویری از حمله موشکی معارضان به الغوطه الشرقیه در اختیار دارند، ولی آن‌ را مخفی کرده‌اند.

ترکیه و قطر عامل تجهیز تروریست‌ها به سلاح شیمیایی

علاوه بر تمام اینها باید به این نکته نیز توجه کرد که اطلاعات مستندی وجود دارد که نشان می‌دهد گروهک‌های تروریستی از مدتی پیش از طریق ترکیه موفق به دستیابی به مواد سمی شده‌اند، همچنین بر اساس برخی اسناد یک کارگاه تولید گازهای سمی در عراق کشف شده که گروهک‌های تکفیری فعال در سوریه آن را اداره می‌کنند، ‌از سوی دیگر در آمریکا نیز یک نفر توقیف شده که بلافاصله بعد از کشتار خان‌العسل از ترکیه وارد این کشور شده بود. دادستانی این کشور اتهام وارد به وی را کمک به گروه تروریستی النصره در دستیابی به سلاح‌های شیمیایی عنوان کرده است، ‌گفته می‌شود ‌این سلاح‌ها همان سلاح‌هایی است که در خان‌العسل مورد استفاده قرار گرفته است.

در همان زمان روزنامه لبنانی «الاخبار» بنا به اطلاعات امنیتی به دست آمده توسط یکی از سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای منطقه که در بحران سوریه تاثیرگذار هستند، نوشت که دلایل و مستنداتی در اختیار دارد که ثابت می‌کند، دو افسر قطری مسئولیت انتقال مواد شیمیایی سمی مورد استفاده از سوی گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح در منطقه «خان العسل» را برعهده داشته‌اند.این اطلاعات با اشاره به اینکه این مواد شیمیایی سمی با علم و آگاهی دولت ترکیه و از طریق خاک این کشور به دست گروه‌های تروریستی رسیده، می‌افزاید: تحقیق در این پرونده به سرویس‌های اطلاعاتی روسیه به همراه سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه سپرده شده است و دو افسر قطری که مسئولیت انتقال این مواد شیمیایی به خاک ترکیه و از آنجا به گروه‌های تروریستی را برعهده داشته‌اند، «سرگرد فهد سعید الهاجری» و «سروان فالح بن خالد التمیمی» نام داشتند.

ترکیه نیز پس از آغاز تحقیقات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی روسیه به عمد اقدام به بازداشت ۱۲ نفر از عناصر «جبهه النصره» در استانبول و مناطق مرسین، آدنا و هاتای در نزدیکی مرزهای این کشور کرد که سلاح‌های شیمیایی در اختیار داشتند. این افراد مقادیری مواد شیمیایی از جمله دو کیلوگرم گاز «سارین» در اختیار داشتند.

جزئیات مستند درگیری‌های روز حمله شیمیایی

دیپلمات‌های روس در نشست شورای امنیت جزئیات کامل درگیری‌های چهارشنبه را که منجر به انتشار این ادعاها از سوی جبهه ضد سوری شده را با اسناد و تصاویر ماهواره‌ای از صحنه نبردها و منطقه الغوطة منتشر کردند.

بر اساس این گزارش روس‌ها اعلام کردند که این دو موشک محلی که حاوی مواد سمی و شیمیایی بودند، در ساعت یک و سی و پنج دقیقه بامداد چهارشنبه از منطقه دوما توسط گردان‌های لواء الاسلام شلیک شدند، این گروه تروریستی از بزرگترین گروه‌های مخالف دولت در الغوطة است که بیش از ۲۵ هزار نفر شبه نظامی دارد، آنها در مناطق عربین، زملکا، سقبا، کفربطنا، عین ترما والمعضمیة مستقر هستند.

یکی از این موشک‌ها در منطقه جوبر فرود آمد و موشک دوم نیز در منطقه‌ای بین عربین و زملکا منفجر شد.

بعد از این حمله توپخانه های سوری و پیاده نظام آن به سمت جوبر پیش رفتند. ۱۳ یگان تروریستی در منطقه مستقر بودند که تحت سلطه جبهه النصره فعالیت می‌کنند. تعدادی از این گروه ها عبارتند از: گردان های «هارون الرشید»، «سیوف الحق»، «المهاجرین»، «الانصار»، «ابوذر الغفاری»، « عیسی بن مریم»، «سلطان محمد الفاتح»، «درع الشام»، «شهداء جوبر» و«مجد الخلافة.»

منابع متعدد اعلام می‌کنند که گردان فتح العاصمة که در جبهه جوبر می‌جنگید، در ساعت یک نیمه شب و لحظاتی پیش از حمله شیمیایی منطقه را ترک کرد و گردان انصار الاسلام نیز نیروهای خود را در دوما متمرکز کرد.

تناقض تحلیل‌های پزشکی با ادعاهای تروریست‌ها

تحلیل‌های پزشکی ادعاهای مطرح شده از سوی تروریست‌ها با واقعیت‌های میدانی نیز نشان می‌دهد ادعاها و تصاویر منتشرشده از سوی آنها عاری از حقیقت است. بر اساس اعلام کارشناسان بهداشتی، گاز سارین که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، به نحوی است که دست کم چهار ساعت طول می‌کشد تا در منطقه مورد حمله فروکش کند، اما مخالفان سوری بنا بر ادعای خود دو ساعت بعد از حمله شیمیایی به جمع آوری جنازه‌ها و تصویربرداری از منطقه اقدام کرده‌اند.

از سوی دیگر یکی از عوارض گاز سارین ایجاد فلج عصبی و ایجاد ادرار بی‌اراده در فرد مصدوم است، اما تصاویر منتشر شده چنین حالتی را در میان قربانیان نشان نمی‌دهد.

کارشناسان همچنین تاکید دارند که گاز سارین در انتخاب قربانیان خود گزینشی عمل نمی‌کند و لذا امکان ندارد که تعداد زیادی از کودکان در اثر این حمله کشته شوند و انسان‌های بزرگسال زنده بمانند.

بنا بر اعلام پزشکان خون انسان در قسمت‌های نزدیک تر به زمین تقریبا به ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد تا لخته شود، اما کالبد شکافی برخی جنازه‌ها نشان می‌دهد که قبل از این زمان خون آنها لخته شده است، این بدان معناست که این افراد قبل از زمان ادعای حمله شیمیایی کشته شده‌اند.

دلایل متقن از دروغ‌پردازی‌های تروریست‌های سوری برای متهم‌کردن دولت بشار اسد نشان از انزوای محور تروریستی وابسته به بندر بن سلطان رئیس سازمان جاسوسی عربستان سعودی در منطقه و تلاش برای فریب افکار عمومی غربی در هم داستان شدن با تجاوزهای انجام شده علیه سوریه است و نشان می‌دهد وی در بسیج عمومی تروریست‌های جهان و انتقال آنها به سوریه برای براندازی دولت مردمی بشار اسد موفق نبوده است.



به حق عمه سادات خدایا بانیان این کار را نابود بفرما

سربازِ گمنام
1) باعث  و  است.
2) باعث مباهات  بر  است.
3) باعث درخشش برای  همانند ستارگان است.
4) باعث روشنی  است.
5) باعث استجابت سریع  است.
6) باعث پذیرش  و پاک شدن از  از جانب حضرت  است.
7) باعث  است.
8) باعث زیبایی صورت و شادابی چهره و نورانی شدن آن در طول روز است.
9)باعث  و تندرستی و رفع انواع بیماریهای جسمی و روحی است.
10)باعث از بین رفتن  و اندوه و تقویت نور چشم است.
11)باعث  یافتن به اخلاق  و اولیای  است.
12)باعث انجام دادن  و صالحان است.
13)باعث تابش نور خدا به او می‌شود.
14)باعث مهر و  و محبوب القلوب شدن بین مردم است.
15)باعث افزایش  است. 
16)باعث جلب  و روزی فراوان و ادعای قرض است.
17)باعث نوعی  است.
18) باعث نوشته شدن چهار ثواب بزرگ برای خود است.
19) خداوند نه صف از  پشت سر  قرار می‌دهد.
20) کلید رفتن به  و جواز عبور از  است.
21) زینت آخرت و نور مؤمن در آخرت است.
22) نماز شب همچون سایبانی در روز قیامت است بر سرش.
23) نماز شب لباس بدن نمازگزار است در روز  درحالیکه همه عریانند.
24) نماز شب در روز قیامت همچون نوری در برابرش است و چشم   در روز قیامت شادمان است.
25) نماز شب میان شخص نمازگزار و  همچون  فاصله می‌گذارد.
26) میزان اعمال خوب نمازگزار در روز  سنگین است.
27) نماز شب همچون تاجی در روز  است بر سرش.
28) چراغی است برای تاریکی قبر و برطرف کننده وحشت تاریکی قبر است.
29) نماز شب همچون مشعلی نورانی است در تاریکی قبر.
30) نماز شب، نمازگزار را از عذاب قبر ایمن می‌کند و برات آزادی از آتش جهنم است.



افسران - فواید خواندن نماز

سربازِ گمنام

پیکر مستندساز شهید هادی باغبانی که به دست تروریست‌های سلفی در حومه پایتخت سوریه به شهادت رسید، صبح امروز با استقبال گسترده مردم بابلسر تشییع شد.

خبرنگار و مستندساز شهید هادی باغبانی که به دست تروریست های سلفی در حومه پایتخت سوریه به شهادت رسید،صبح امروز با استقبال گسترده مردم بابلسر تشییع شد.

 

تصویر ذیل، عکس رضوانه دختر شهید باغبانی است

منبع:خبرگزاری فارس


شهادت مبارک

سربازِ گمنام
افسران - وصیت نامه
سربازِ گمنام