آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

۳۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سربازِ گمنام
سلام به همه ی جوونای عزیز سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان رو به همه دوستاران آن حضرت تبریک میگم

انشاالله که با حضرت علی اکبر (ع) مشهور بشی صلوات بفرست .

افسران - تقدیم به جوانهای

سربازِ گمنام
سربازِ گمنام
سربازِ گمنام
افسران - یاد کنیم شهدا رو با یک صلوات
سربازِ گمنام

همه میگویند چرا نمی آیی...؟

 اما من می گویم

از پروردگارت برای ما شعوری را  طلب کن ...!

که هرگاه آمدی نگوییم

چرا آمدی.....؟

رویای خیال

در این کشتی درآ، پا در رکاب ماست دریاها
مترس از موج، بسم الله مجریها و مُرسیها
اگر این ساحران اطوار می ریزند٬ طوری نیست!
عصا در دست اینک می رسند از کوه موسی ها...
زمین آسمان جُل را به حال خویش بگذارید
کسی چشم انتظار ماست آن بالا و بالاها...
بیاید هر که از فرهاد شیرین عقل تر باشد..!
نیاید هیچ کس جز ما و مجنون ها و لیلاها
همین از سر گذشتن٬ سرگذشت ماست پنداری
همین سرها... همین سرهای سرگردان صحراها
شب قدری رقم زد خون ما تقدیر عالم را
که همرنگ غروب ماست صبح سرخ فرداها

محمدمهدی سیار

سربازِ گمنام
سلام بر همه 

آغاز هشت سال دفاع مقدس رو به همه دوستان و همرزمان عزیز تبریک میگم.

سربازِ گمنام

فقط به عشق آقا و وطن 

رئیس جمهور منتخب ، رئیس جمهور همه ملت است 

امام خامنه ای (مدظله العالی)

سربازِ گمنام

امان از دست بعضی ها

اخه اینا چه میدونند

ای خدا یکی به من بگه کسی که طرفدار روحانیه چی سرش میشه از بصیرت 

میاد پیش ما ها که ادعای بصیرت هم نمیکنیم نمیگیم با بصیرتیم ادعای بصیرت میکنه

ولی خوب در هر صورت ما تو حالت زیر هستیم

سربازِ گمنام
سربازِ گمنام
سربازِ گمنام
سربازِ گمنام

بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید دوباره فتح میکنیم ، مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند ... 

شهید جهان آراء

سربازِ گمنام
سلام به همه ایرانی های عزیز 

تشکر از همتون که توی انتخابات حضور پر شور و ولایی داشتید

سربازِ گمنام
خب سلام به همه 

البته عکسا برا من نیست ولی خیلی با هم نقطه نزدیک بودیم

هم رای اولی بودیم هم سعید جلیلی

سربازِ گمنام

سربازِ گمنام
اثر انگشت همه، یکی نیست
اما
تاثیر اثر انگشت‌ها، یکی ست
وعده ما 24 خرداد
سربازِ گمنام

سربازِ گمنام
سربازِ گمنام
حامیان دکتر جلیلی در راستای تبیین گفتمان مقاومت و ابعاد مدیریتی و شخصیتی او اقدام به تهیه جزوات متعددی کرده اند.مطالعه این جزوات می تواند پاسخگوی خیلی ابهامات و سوالات در مورد دکتر جلیلی و نوع نگاه ایشان نسبت به مسائل مختلف باشد.

"جلیلی چگونه می اندیشد" +دانلود

"در دبیرخانه چه می گذرد؟" +دانلود

"مبانی قرآنی گفتمان مقاومت" +دانلود

"مقاومت رمز پیشرفت" +دانلود


سربازِ گمنام
بسمه تعالی

با توجه به اهمیت انتخابات 92 بر آن شدیم تا کمی در مورد استراتزی های دشمن در مورد انتخابات 92 بنویسیم:

در مانیتورینگ چند ماهه اخیر وب‏سایت انستیتو بروکینگز، اتاق فکر حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا یعنی اندیشکده بروکینگز(www.brookings.edu)،مواضع خاص و جهت گیری‌های آنها نسبت به انتخابات ایران کاملاً مشهود است.

اما به توجّه به اینکه در سال ۸۸ همین انستیتو، پروژه براندازی کامل نظام ایران را توسط جریان اصلاحات در ایران دنبال کرد و سند which path to persia را در همین رابطه منتشر نمود که دربرگیرنده ۱۶۴ صفحه توضیح جهت چگونگی نابودی نظام جمهوری اسلامی‌ایران در انتخابات ۸۸ می‌باشد؛ مانیتورینگ و اطلاع دقیق و کامل از مواضع شان اهمیت بسزایی دارد.

چندی پیش از انتخابات، در مرکز سابان (Saban Center) که زیر مجموعه این انستیتو می‌باشد، بخش خاصی با نام Iran@Saban راه اندازی شد که با توجه به شرایط پیش رو در ایران، تنها می‌تواند دلیل بر تمرکز مضاعف استراتژیک مرکز سابان بر انتخابات ۹۲ ایران باشد.
در این راستا اخبار ، مقالات و استراتژی‌های منتشر شده در این بخش را پیگیری نمودیم که چند نتیجه در بر داشت:

۱ – تلاش برای مخدوش نشان دادن سلامت انتخابات ایران
۲ – تلاش برای انتصاب کاندیدایی خاص به نظام و امام خامنه ای
۳ – تلاش برای سیاه کردن چهره اننتخابات
۴ – حمایت از حسن روحانی برای ۹۲، مشابه حمایت‌های ۸۸ از میرحسین موسوی
۵ – تحلیل و بررسی دقیق نقش اقتصاد در انتخابات پیش رو
 
و البته هر چه به روزهای انتخابات نزدیک تر میشویم، فعالیت‌ها و چهره اهداف پشت پرده حزب دموکرات روشن تر می‌شود.
 
لذا از همه عزیزانی که این متن را مطالعه می‌کنند درخواست می‌شود از مواضع و اهداف شوم دشمن غافل نشوند و به مطالعه دقیق برنامه‌های مراکزی نظیر:

1.brookings

2.American Enterprise

3.Rand

4.Hudson

5.BBC Persian

6.Radio Farda

7.VOA Persian

8.جرس

9.کلمه

10.وزارت خارجه اسرائیل

بپردازند تا مطابق وعده الهی نقش خرابکارانه و برهم زننده دشمن در انتخابات ۹۲ نقش برآب شود.

سربازِ گمنام
بسمه تعالی

دکتر حسن عباسی(استراتژیست ارشد جهان اسلام به تعبیر غربی ها)،حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی رسما اعلام کرد.


=======================================
به امید پیروزی دکتر سعید جلیلی

سربازِ گمنام

ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان “امام” بگوییم/صحبت‌های این خانم(فائزه هاشمی) درباره نظام و داستان مسافرت هایشان به لندنفائزه رفته لندن

فاطر نیوز: فائزه رفسنجانی را می‌توان از همان دسته افراد رادیکال حزب دانست که بدون هیچ گونه سانسوری، نگرش‌های سیاسی خود و حزب خود را در رسانه‌ها بیان می‌کند.


ادامه در ادامه مطلب با یک صلوات هدیه به روح امام به ادامه مطلب مراجعه کنید


سربازِ گمنام
چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و روز جانسوز ماتم بی پایان امتی است که پس از گذشت حدود ربع قرن از فراق آن عبد صالح هنوز در عزای او سوگوارند.

عمق اندوه مردم در ارتحال امام راحل (ره) و تعظیم و تکریم آنان نسبت به آن یگانه دوران، عشق و ارادت مردم خداجوی ایران اسلامی به ولایت را ترجمانی تازه کرد و جلوه هایی بی بدیل از پشتوانه مردمی این نظام الهی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشت.

مردم بزرگ و مقاومی که در پانزدهم خرداد 42 در دفاع از اسلام و اصول و ارزش های ناب آن گوش به فرمان زعیم خود، سرافرازانه ایستاد و سینه خود را آماج گلوله کرد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با دم مسیحایی روح خدا رضوان ا... تعالی علیه و به برکت خون شهیدان والامقام و مجاهدان راه حق و فضیلت، به بار نشیند.

این روزهای بزرگ و الهی را درحالی گرامی می داریم که به مدد اندیشه های بلند امام راحل (ره) و رهبری های داهیانه خلف صالح آن پیر فرزانه شعاع تابناک و امید بخش بیداری اسلامی سراسر گیتی را فراگرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم توطئه های گسترده دنیای استکبار مسیر پیشرفت، اقتدار و سربلندی را سریع تر از هر زمان دیگری می پیماید.

با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام پانزدهم خرداد، رجاء واثق دارم در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده حضور پرشور آحاد ملت انقلابی و شریف ایران بویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت چهارده و پانزدهم خردادماه، خلق حماسه هایی بی نظیر و به یادماندنی را در مقطع حساس و تاریخی پیش رو خصوصا در عرصه انتخابات 24 خردادماه به عنوان تبلور حماسی سیاسی نوید خواهد داد.


امام خمینی (ره) : شکست در نهضتی که برای خدا باشد نیست. شادی رو حش صلوات

سربازِ گمنام


شنیده شده است که کسانی در پاسخ می گویند این تصویری است که بحیرای راهب در سفری که حضرت به همراه عمویش ابوطالب به شام داشت، آن را کشیده است. اما در واقع درستی این پاسخ در معرض تردید قرار دارد.

نویسنده استدلالهای خاص خود را دارد و تلاش کرده تا نشان دهد اصل این تصویر از کجا آمده است. شاید باب بحث در این باره همچنان باز باشد.

عکس نوجوانی پیامبر از کجا آمده؟ + تصویر اصلی

عجالتاً این مقاله را ترجمه و در اختیار خوانندگان عزیز قرار می دهیم. عنوان اصلی مقاله چنین است:

شیعیان ایران سابقه دیرینه ای در به تصویر کشیدن اعضای خاندان حضرت محمدصلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم و خود ایشان دارند. از اواخر دهه نود، پوسترهای پرفروشی منقش به تصویر حضرت محمدصلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم در ایران چاپ شده است که در آنها حضرت محمد به صورت جوانی خوش چهره تصویر گردیده است.

این پوسترها امروزه با استفاده از فناوریهای روز و ابزارها و تکنیکهای مختلف تولید می گردند. با وجود این، ساختار تصاویر هنوز سنتی هستند، پس زمینه آنها رنگ ساده ای دارد و رنگها به سادگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به علاوه، این تصاویر همواره خصوصیات و صفاتی دارند که تمایز آنها را از دیگر عکس ها آسان می سازد، به عنوان مثال شمشیر دو لبه حضرت علیه‌السلام اشاره کرد.

اما تصویری که در اینجا بدان خواهیم پرداخت، اساسا با تصاویر قبلی متفاوت است: این تصویر نوجوانی خوش قیافه با چشمانی لطیف و چهره ای دلنشین را نشان می دهد که تا حد زیادی یادآور نقاشیهای اواخر رنسانس است، به خصوص تصاویر نوجوانانی که توسط Caravagio کشیده شده، همچون پسری با سبد میوه (Boy Carrying a Fruit Basket رم، گالری Borghese) و یا پدر جان تمهید دهنده (Saint John The Baptist موزه Capitole). همان نرمی مخمل شکل گونه ها، همان دهان نیمه باز و همان نگاه نوازش گر. هرچند نسخ متفاوتی از این تصویر وجود دارد، اما همه آنها صورتی جوان را نشان می دهند که اغلب در زیر آنها نوشته شده محمد رسول الله و یا حتی اطلاعات دقیق تری درباره دوره ای از زندگی محمد(ص) که این عکس بدان متعلق است و حتی منبع عکس داده شده است.

یک اکتشاف جالب

عکس نوجوانی پیامبر از کجا آمده؟ + تصویر اصلی

در سال ۲۰۰۴، در حین بازدید از یک نمایشگاه عکس مختص به دو عکاس Lehnert و Landrock، تصادفاً موفق به کشف ریشه این پوستر ایرانی شدیم و آن عکسی بود که Lehnert بین سالهای ۱۹۰۴ و ۱۹۰۶ در تونس گرفته بود، و سپس در اوایل دهه بیست به صورت کارت پستال چاپ و توزیع شده بود.

Radolf Franz Lehnret (۱۸۷۸ – ۱۹۴۸ که اهل جمهوری چک امروزی بود، در سال ۱۹۰۴ به همراه فردی به نام( Heinrich Landrock ( ۱۸۷۸ – ۱۹۶۶ آلمانی به تونس آمد، اولی به عنوان عکاس و دومی به عنوان ناشر و مدیر. از آنجایی که Lehnret در سال پیش از آن اقامتی کوتاه در تونس داشت، علاقه زیادی به مناظر طبیعی و ساکنان آنجا پیدا کرده بود. شرکت این دو (L&L) به صورت تخصصی به چاپ تصاویر از مناظر زیبا در تونس و مصر می پرداخت و هزاران عکس و کارت پستال از این مناطق چاپ نمود.

Lehnert که در موسسه هنرهای گرافیکی وین تحصیل کرده بود، روابطی با اعضای جنبش pictorialist که عکاسی را به عنوان اثر هنری می دانستند، داشت. عکسهای Lehnert نه تنها بیابان، تپه های شن روان، بازارها و مناطق محلی تونس را نشان می داد، بلکه شامل تصاویری از پسران و دختران نابالغ جوان بود که سنی بین کودکی و نوجوانی و چهره ای بین زن و مرد داشتند.

این تصاویر معمولا مطابق سلیقه مشتریان اروپایی تهیه شده بود که تصویری وسوسه انگیز و وهم آمیز از شرق داشتند. Lehnret بدون شک در تهیه عکسها از این مساله استفاده نموده، ولی نبوغ قابل توجهی نیز به خرج داده است. عکسهای او به صورت چاپ نقره ای، گراورسازی شده و چهار رنگ چاپ شده است. اکثر این کارت پستالها از سال ۱۹۲۰ در آلمان چاپ شده و در مصر پخش شده است.

چاپ ها و متن های منطبق

هیچ شکی نیست که کارت پستال نشان داده شده در شکل بالا که براساس شماره گذاری L&L، شماره آن۱۰۶ است به عنوان مدل پوسترهای ایرانی مورد استفاده قرار گرفته است. به علاوه، نام کارت پستال شماره ۱۰۶ محمد است، که این خود به تنهایی می تواند نشان دهد که چرا تصویرگران ایرانی آنرا به عنوان مدلی از حضرت محمدصلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم انتخاب نموده اند. بدون شک، همه نسخ موجود از این عکس، همه از عکس شماره ۱۰۶ الگوبرداری کرده اند با این تفاوت که نسخ اولیه به عکس اصلی شبیه ترند. بدین ترتیب، Lehnret ناخواسته در قلب یک اسطوره قرار گرفته است.

سوال درباره ارتباط بین توصیف مرسوم از چهره پیامبر و چهره جوان تونسی، هنوز بدون پاسخ مانده است. تصویر نمایشگر چهره یک نوجوان خندان است، با دهانی نیمه باز، عمامه ای بر سر و گل یاسمنی بر گوش. همین چهره در کارت پستالهای دیگری و تحت عناوین دیگری از قبیل احمد، جوان عرب و غیره تصویر شده است.

کشف مسیری که باعث گردیده تصاویر چاپ شده در دهه بیست به دست ناشران تهران و قم در دهه نود برسد، برای ما ممکن نبوده است. اما این سوال وجود دارد که چه چیزی باعث شده که ناشران ایرانی شباهتی بین پیامبر اسلامی در سنین نوجوانی و تصویری یک جوان تونسی بیابند؟

قبل از جنگ جهانی اول، تصویر محمد در مجله National Geographic در ژانویه سال ۱۹۱۴ و تحت مقاله ای با عنوان اینجا و آنجا در شمال آفریقا چاپ شد که زیر آن نوشته شده بود عربی با یک گل. در دهه بیست، کارت پستالهای تونسی L&L بین سربازان فرانسوی در شمال آفریقا بسیار محبوب بود. در دهه های هشتاد و نود، کتب متعددی شامل عکس این نوجوان چاپ شد، ولی اغلب آنها عنوانی غیر از محمد به عکس داده اند.

در نسخ ایرانی فعلی، اصلاحاتی روی تصویر انجام شده و از فریبندگی چهره نوجوان چیزهایی نگه داشته شده است ولی از زیبایی جذاب آن کاسته شده است. شانه سمت چپ اندکی با پارچه پوشانده شده است و دهان و چشمها اندکی اصلاح شده است. به طور کلی می توان گفت که هنرمندان ایرانی سعی کرده اند جنبه های زیبا پسندانه تصویر Lehnert را کاهش دهند و تصویر را از حالت جذاب خارج نموده، به آن زیبایی مقدسی ببخشند.

عنوان یکی از پوسترهای چاپ شده در ایران این است: تصویر روحانی حضرت محمد، در سن ۱۸ سالگی در همراهی عمویش در یک سفر تجاری از مکه به دمشق. به علاوه ادعا شده است که این تصویر توسط یک کشیش مسیحی کشیده شده و تصویر اصلی آن در موزه رم قرار دارد.

ریشه مسیحی؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، برخی از نوشته ها برای این اثر ریشه ای مسیحی قائلند، و نه یک ریشه اسلامی که این مساله مسلمانان را از گناه نگاه به صورت پیامبر و یا تصویرگری چهره وی، مبری می سازد. به علاوه، این موید این مطلب است که مسیحیان حضرت محمدصلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم را در همان سنین کودکی به عنوان شخصیتی الهی پذیرفته اند.

این داستان از یک کشیش مسیحی کاتولیک یا ارتدکس به نام بحیرا صحبت می کند که بر اساس داستان، در قرن نهم یا دهم میلادی، در حین گشت و گذار حضرت در سوریه وی را براساس نشانه پیامبری بین شانه هایش بازشناخته است. پیامبر آینده باید می گفته است: “هنگامی که من به آسمان و ستاره ها می نگرم خود را بالاتر از ستاره ها می یابم”. به همین دلیل است که در بعضی عکسها ستاره هایی در پس زمینه عکس دیده می شود.

هرچند که هیچ توصیفی درباره چهره حضرت محمدصلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم در نوجوانی وجود ندارد، ولی توصیفاتی از چهره وی در بزرگسالی گفته شده است. گفته شده که وی پوستی سفید داشته، چشمانی سیاه، گونه هایی صاف، ابروان پرپشت و کمان گونه. دندانهای مرتب و مویشان کمی موجدار بوده است. این خصوصیات در مورد نوجوان تصویر شده در پوسترهای ایرانی دیده می شود.

در حقیقت این تصویری از یک تصویر و نمایشی از یک نمایش است. به عبارت دیگر، تصویرگران ایرانی مدلی از حضرت محمد(ص) را انتخاب کرده اند که نمایانگر زیبایی، جوانی و توازن است.

منبع: سایت تاریخ ایران و اسلام

سربازِ گمنام
سربازِ گمنام

هم کعبه و وصال و بهشتی برای ما

ای بهترین بهانه دل عزت مدام

مصداق بارز همه آیات نوروشوق

ای معنی امید ونماز وشب وقیام....




http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/ahlebeit/E-hosein/zarihe-jadid/zarihe_jadide_emamhosein06.jpg

سربازِ گمنام
هرگز حدیث حاضر غائب شنیده ای 


من در میان جمع و دلم جای دیگر است......


02.jpg
سربازِ گمنام

پیر همه بود اگرچه او کودک بود

صبرش ز غریبی پدر اندک بود

می کرد به نی اشاره می گفت رباب

ای کاش سر نیزه کمی کوچک بود ...

سربازِ گمنام

ای بهترین بهانه برای گریستن
بی تو حنای گریه چه بیرنگ می شود
کافی ست لحظه ای دلم از تو جدا شود
دیگر کُمیت زندگی ام لنگ می شود
جز در مسیر هیئت تو پا نمی نهم
وقتی برای گریه دلم تنگ می شود......



سربازِ گمنام

خرم آنروز که بدیدار تودرخاک بلا خانه کنم

سر خودرا بدهم تاکه سرت تابه سحر شانه کنم......




سربازِ گمنام
نمیدونم چرا این غروب پنجشنبه ای دلم هوای نجف رو کرده

سربازِ گمنام

بله بالاخره یک راه رسیدن ب خدا رو پیدا کردم شما هم عملیش کنید


بـزرگـے مے گـفـتـــــــــ :
بــراے رســـــیــدن بــہ کــبــــــریــا 
بــایـــد نـہ کــبــــــر داشـــــت ، نــہ ریــــــا ...
سربازِ گمنام

سربازِ گمنام

دوستان با کلیک کردن بر روی متن زیر متوجه جواب سوال بالا میشن!!


چرا دکتر جلیلی

سربازِ گمنام
وقتی که عاشقی، وقتی که تموم جاده های عالم برات ارزوی اومدن تک سواری رو زنده میکنه که با اومدنش اسمون ستاره بارون میشه و تو کولبارش نشونی جاده های ناتموم روداره....نشونی جاده ای که به هبوط بوته گل یاسی ختم میشه که سال های سال از عطرش مست بودی.....

پنجشنبه شبا حتی از غروب جمعه هم دلگیرتره، دلشوره داری.....یه هفته تموم چشم به راه اومدنش بودی و حالا دیر کرده. دلت بی قراری میکنه دوست داری راه بری و صلوات بفرستی، صدقه کنار بگذاری و دعای خیر کنی و اگر باز هم نیومد....رو به قبله بشینی، موهارو پریشون کنی و چشمارو خیس اشک انتظار و دعا کنی، دعا کنی که این جمعه جمعه موعود باشه....غروب های پنجشنبه دلهای گرفته و قلب های بی قرار راحت تر از چشم ها بهاری میشن. بعضی از پنجشنبه ها ارزو میکنی که ای کاش یه جایی بود دور از این شهر پر هیاهو یه گوشه دنج و خلوت که فقط اونایی که عاشق عشق بودند، نه عاشق یه معشوق فانی، اونهایی که هنوز هم توی این عصر شلوغ و پر از روزمرگی، نوای قلبشون رو میشنون نشونی اونجا رو داشتن !!!! اونوقت همه ی عاشقا پنجشنبه شب ها دست دلشون رو میگرفتن و می اومدن در محفلی که میزبانش هزاران نام داره و هزاران هزار لطف، تمام شب فقط نوای (( اللهم انی اسلک و...)) شنیده میشد و برای اومدنش ختم ((امن یجیب)) میگرفتیم و تا صبح با چشمانی اشک بار فریاد میزدیم((اللهم عظم البلا و برح الخفا)).

میدونم که اگه 313 قطره اشک، خالصانه و با عشق ریخته بشه، فرداش همون روز موعود....همون روزی که مسیحا نفسی سبز پوش می اید و همه ی بیمارها شفا میگیرن. همون روزی که راه عبورش پر از عطر اقاقیا میشه و یاس های عاشق برای جوانه زدن در زیر پاهاش با هم رقابت میکنن. روزی که عاشقای واقعیش اونایی که خرابشن می تونن خاک رهشو ببوسن.

محبوب من!

پنجشنبه بازم اومد و گذشت، پنجشنبه بازم گذشت و 313 قلب عاشق نبود که برای اومدنت اسمون چشاشو ابری کنه و ((امن یجیب)) بخونه،جمعه اومد و شما نیومدید تا برای زخم های کهنه دلامون مرحم و برای جاده های بی عبور عشق، رهگذر باشید!!

غروب جمعه بازم مثل دلگیره بازم باید یه هفته دیگه چشم انتظار باشیم!!!!!!

اینبار می خوام چشامو به اسمون بدم و از خورشید سرخ نیمه جون بخوام اگه پیشت اومد، به نیابت از تموم عاشقات بر خاک رهت بوسه بزنه

سربازِ گمنام


شهادت حضرت ام المصائب زینب کبری (س) برهمه شیعیان تسلیت باد

http://www.shiaupload.ir/images/coz17tftry93s24hyl6e.jpg

سربازِ گمنام