آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

بله بالاخره یک راه رسیدن ب خدا رو پیدا کردم شما هم عملیش کنید


بـزرگـے مے گـفـتـــــــــ :
بــراے رســـــیــدن بــہ کــبــــــریــا 
بــایـــد نـہ کــبــــــر داشـــــت ، نــہ ریــــــا ...
سربازِ گمنام

نظرات  (۱۷)

سلام من یه چند وقتی نبودم
به روز کردم
خوشحال میشم سر بزنید
یا زهرا
سلام ماه رمضانت موبارک باشه ...
میخوایم از پنجم ماه رمضان دعای عهد بخونیم
اگه مایل بودی موقع ظهور اقا همراهش باشی لطفا اطلاع بدید
راستی من به روزم
سلام اقای گم نام....
شایپم خانم گم نام...
من به روزم
راه های بعدی چی شد؟؟
سلام عزیز...
من بروزم
روزات اسمونی
یا علی
او همیـشه هسـت ..!
نـگاهـش بـه یـکباره آرامـم میکنـد ...
سـرم را زیـر آسمـانـش میـگذارم؛ میـگویم ، می بـارم !
پنـاهِ چشـمانِ خیسـم میشـود ...
ایـن روزهـا تنهـای ِ تنـها او مـرا میفـهمد !
" خـدا برای انسـان کافی است ..."
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۱ داداشی سایبر
سلام داداش گمنامم
ممنون که به ما سر زدی
انشاالله بیشتر به ما سر بزنی
لینک شدی در پایگاهمون
یا علی
سلام.از حضور شما در بشارت خیلی خوشحال شدم امیدوارم باز هم به این وبسایت سر بزنی و خوشحال تر می شم اگه نظراتتو به ما انتقال دهید.
besharat-info.blogfa.com
سلام
ممنون
من خودمم دنبالشم
میدونی به نظر من نباید دنبال راهای خییییلی بزرگ گشت
خدا مگه از رگ گردن نزدیک تر نیست
باید از خودمون شروع کنیم
انجام واجبات
ترک محرمات
شمام التماس دعا...
موفق باشید
یاعلی
سلام اعیاد شعبانیه مبارک
لطفا مارو لینک کنید وبعدخبر بدید تا لینک بشید
یاعلی
سلام
خوبید؟؟
من به روزم
موسیقی وبتون چ نازه
متحول شدم
منتظرم
یاعلی
سلام علیکم :)
ممنونم از حضور گرمتون
شما هم با افتخار فراوان لینک شدید

وبتون عالیه
جدی می گم
کمتر وبلاگیه که سر می زنم و می پسنیدم ...
وب شمام روش :)



موفق باشید و همیشه در صحنه
یاعلی
سلام
ممنونم
لینک شدید،شمام منولینک کنیددیگه
متن زیبایی بود
سلام.
اجازه دارم لینکتون کنم؟!!
خداوندا ، از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای..

برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . . .
تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن.
سلام ممنون که بهم سرزدید.
در گلوگاه زمان ایستاده ام.....
مغرور و پا بر جا.....
غروری به بلندای قامت تنهایی ام.....
و پا بر جا همچون درخت تنومند سپیدار....

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">