آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام به همه دوستان 

خیلی سعی کردم این چند وقت بیام اما نشد

کلا درگیر کار ها بودم نشد

شرمنده اخلاقه همتون (تصویر پاک کردن عرق شرم)

من نوکرتونم 

اگه میپرسین چرا حرارت پائیز میگم که

این یکی دو روزی شهرمون انقده گرم شده که من امروز خیس عرق شدم و تنفس برام یه خورده مشکل بود

اما نترسین الان خوبم ممنون از ترسیدنتون

اما این چند وقت خیلی اتفاقا افتاده برام براتون میزارم تو سایت (آرزو بر جوانان عیب نیست)

چه کنیم فلک همینه میچرخه و تو داری باهاش میچرخی بدون اینکه بدونی

اگه فکر میکنین من خرم اشتباه فکر کردید من کره خرم هه هه 

یا علی فعلا باید ببینم الان باید چی کار کنم چی تو وبلاگم بزارم که اول خدا رو خوش بیاد بعد شمارو 

فعلا دارم از روی ندونی یه چی مینویسم که اره مثلا بروزم

منتظر حضور گرمتون توی رفاقت هستم

یه سری دوست جدید پیدا کردم که خیلی اهل دلن اما مثه من خرن اما واقعا با اخلاصن 

که همین جا میگم اگه دارن میخونن خیلی نوکرشونم اصلا کره خرشونم اصلا خیلی کره خرشونم

یا علی فعلا برم باز میام


سربازِ گمنام

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام سلام سلام...
چه عجب!!!
دست به جیب شدی و رفتی ADSL رو شارزش کردی...
------------------------------------------------------------
خوب؛ همه رو شستی و گذاشتی کنار، نه میخوایم ما رو رفیق اهل دل معرفی کنی نه خر؟؟؟
شایدم با ما نبودی!!! (آخه گفتی یه سری رفیق جـــدیـــد) خدا میدونه؟؟؟
یاد اون پسر خادم توی فکه افتادم که جلو خادمها رو میگرفت مخصوصا پیرمردها رو؛ و بهشون میگفت: حاجی، کره خرتیم...
اسمش رو یادم نمیآد تو چی یادته؟؟؟

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">