آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

حامد زمانی (زادهٔ ۱۳۶۷، میمه - اصفهانخواننده پاپ ایرانی.

حامد زمانی از هفت سالگی قرائت قرآن را شروع کرده و بزودی وارد موسیقی سنتی و سپس پاپ شد. او دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران است، اولین کار هنریش را در ۱۳۸۴ انجام داد. کارهای هنری وی غالباً محتوای انقلابی - مذهبی دارد که مورد استقبال رسانه های دولتی ایران قرار می گیرد.

میلاد ذوالفقاری « مدیر پایگاه بچه حزب‌اللهی های هوادار حامد زمانی» در نوشته ای تحت عنوان صدای بی صداها جایگاه حامد زمانی بعنوان خواننده انقلابی را همانند شبکه پرس تی وی عنوان می کند که عده ای به دنبال بایکود و تحریم او به خاطر کارهای ارزشی و انقلابی هستند.

وی در پی موسیقی جنجالی شاهین نجفی درباره امامان شیعه (بخصوص امام هادی) که آنرا هتاکانه نامیده بود واکنش نشان داد و از طرف خود (مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال) و دوستانش برای قتل وی، جایزه تعیین کرد.[۲] که آنرا در صفحه فیس‌بوک اشاره کرده است. او بعدها ترانه حضرت ماه را برای امام هادی خواند.

تخریب گسترده حامدزمانی


حامد زمانی در گفتگویی با همشهری جوان به همراه عبدالرضا هلالی دست به افشاگری از حملات گسترده به او بخاطر کارهای انقلابی میزند:مخالف که زیاد دارم. شاید برای هیچ خواننده ای اینقدر مخالفت و هجمه توهین نبوده و این در ذات کار من است. ذات کار رادیکال،سنگ زدن است و اگر محافظه کاری می کردم ، شاید هیچ مخالفت و هجمه ای نبود!. هیچ وقت فرار نکردم و این که من خودم می گویم خواننده سیاسی و ارزشی هستم نشان می دهد که ترسی ندارم. سر قضیه آن «رپر» خارج از کشور، بیش از پنج هزار کامنت و ایمیل تهدید و فحش داشتم و تلفن های عجیبی نیز می شد که خیلی از آنها حتی آن رپ خوان را نمی‌شناختند و صرفاً با موضع گیری من مشکل داشتند. گفتم سیاستی که ما داریم سیاست اهل بیت است. من فوق لیسانس علوم سیاسی دارم.


آثار وی غالباً با محتوای انقلابی و مذهبی است که معمولاً توسط واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر می شوند. قطعه‌های زیر از آن جمله اند:

  • «تحریم»
  • «قلاده‌های طلا»،
  • «دیروز، امروز، فردا»، تیتراژ برنامه ای تلویزیونی از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران.
  • «زنان و بیداری اسلامی»،
  • «ماه عسل»، تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی ماه عسل از شبکه سوم.
  • «مکر شیطان»، که به حادثه ۱۱ سپتامبر پرداخته است.
  • «آرمیتا»، همزمان با سالگرد ترور داریوش رضایی‌نژاد به نام آرمیتا دختر رضایی نژاد.
  • «پرواز»، با موضوع ترورشدگان فعالان و محققین هسته ای در ایران (با یاد مصطفی احمدی روشن).
  • «ایران سربلند»، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ایران.
  • آخرین قدم
  • این روزها
  • بی نیاز
  • حضرت ماه
  • حضرت مهتاب
  • حماسه بی تاب
  • خاک عزیز
  • آهنگ برای برنامه دیروز امروز فردا که از شبکه 3 پخش میگردد
  • زیبایی عشق
  • زینت آسمون
  • شبیه تو
  • شهریاران جوان
  • شناسنامه
  • فرمانده
  • فریاد فردا
  • قدس
  • متلاشی

×شهر باران ×امام رضا ×ماه تو ×امروز هنوز تموم نشده ×امیر مومنان

هم بند

منبع : ویکی پدیا ( که نصفشو دروغ میگه )


نظرات  (۱)

۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۸ علی آدینه
سلام دوست من.
با 24 نمونه کار کارت ویزیت صنوف مرتبط با امور ساختمان به روز هستم.
منتظر نگاه گرمتونم.
یاعلی

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">