آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان نظام اعتقاد دارند در فتنه 88 با شعارهای غیرمذهبی و با روزه‌خواری وارد میدان شده و شکست خوردند اما امروز طرح‌ریزی می‌کنندتا با ظاهری موجه در مقابل ملت ایران بایستند.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تقارن هفته بسیج و عید غدیرخم بسیار معنادار است و عید ولایت روز کرامت انسانی و روز فرصت است که انسان از سوی خدای متعال پیدا می‌کند.
نقدی خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر رسما اعلام شده که خداوند راضی نیست که جز خودش کس دیگری بر بندگانش حکومت کند و در این راه انسان‌هایی که جلوه صفات و اسماء خداوند هستند و آنچه را که خداوند می‌خواهد و می‌دانند ولی خدا هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع 110 هزار نفر از بسیجیان سخنان نورانی و گوهرباری در خصوص ولایت، امامت و نقش آن در هدایت جامعه ایراد فرمودند.
وی با بیان اینکه صلاح و فساد یک جامعه به امرای آن جامعه بستگی دارد، تاکید کرد: خداوند خواست که خلیفه از جانب او حضور داشته باشد که انسان‌ها را به سعادت برساند.
نقدی افزود: بسیج که به فرمان امام‌خمینی(ره) تشکیل شد ثمره ولایت است و بسیج دنبال‌کننده مسیر ولایت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در آیات سوره مائده به وصف ولایت و همراهان ولایت اشاره شده است، خاطرنشان کرد: قرآن‌کریم دنبال‌کنندگان مسیر ولایت و جاری‌کنندگان این مسیر در بستر جامعه را حزب‌الله می‌نامد که خداوند به حزب‌الله وعده پیروزی داده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج همان حزب‌اللهی است که در قرآن آماده و جاری‌کننده ولایت در رگ‌های اجتماع است، تصریح کرد: امام‌خمینی‌(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک مردم و جاری‌کنندگان ولایت در بستر جامعه به مبارزه با فتنه‌های متعدد رفته و این فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.
نقدی افزود: حتما فتنه‌های سال 60 و 59 را به یاد دارید که با یک فرمان ولایت و با میدان آمدن حامیان ولایت با پیروزی همراه بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جنگ تحمیلی نیز با وارد عمل شدن بسیج و با توجه به ظرفیت‌های محدود نظامی ورق به نفع انقلاب اسلامی، گفت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس به حدی بود که مقام معظم رهبری فرمودند "اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ چیزی دیگری می‌شد و دشمن بر ما غلبه می‌یافت ".
نقدی تاکید کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج در پیشبرد علمی و شکستن تحریم‌ها، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادواره‌های شهیدان تلاش داشت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه با فتنه‌هایی که دشمنان داشتند، بسیج با اشراف کامل ملت را از این فتنه‌ها عبور داد، خاطرنشان کرد: در دوران ستم‌شاهی ملت ایران ملتی بود که زیر پای استعمار و چکمه‌های آمریکا بود و اعضای کابینه با یک تلفن مقامات آمریکایی تعویض می‌شد اما اکنون ملت ایران در اوج قدرت در دنیا قرار گرفته است.
نقدی با بیان اینکه ملت‌های آزادی‌خواه جهان ملت ایران را اسوه و آرمان خود می‌دانند، اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران و بصیرت بسیجی و بسیجیان با پاداش الهی همراه بود و پاداش خداوند پیروزی‌های زنجیره‌ای بود که نصیب ملت ایران کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز مشاهد می‌کنیم که رژیم صدام کجاست و ملت ایران کجاست، تاکید کرد: ملت ایران در فتنه سال 88 با بصیرت خود و پشت سر ولایت‌فقیه پیروز شد و این پاداشی الهی بود.
نقدی در ادامه گفت: امروز در حوزه‌های علوم، سیاست و ... ملت ایران به پیروزی‌هایی رسیده است و کار به جایی رسیده که آمریکا در بحث حقوق بشر پای میز محاکمه کشیده شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه امروز ایران محبوب‌ترین ملت در دنیا است، اظهار داشت: امروز قلوب ملت‌ها در دنیا توسط ملت ایران فتح شده است.
نقدی خاطرنشان کرد: پیروزی‌های پی در پی ملت ایران به دلیل بصیرت بسیجی ملت ماست و اگر تا امروز این همه عزت و پیروزی کسب کردیم مطمئنا با ولایت بوده و در پیروزی‌های بعدی نیز با حزب‌الله و ولایت به پیروزی خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی 30 سال ما را تجربه کرده‌اند اما باز هم سر عقل نیامده و دست به توطئه‌ بر علیه کشورمان می‌زنند، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند که در فتنه سال 88 با شعارهای غیرمذهبی و شعارهایی بر علیه لبنان و فلسطین و با روزه خواری وارد میدان شدند و شکست خوردند و اکنون طرح‌ریزی می‌کنند که با ظاهری موجه در مقابل ملت ایران بایستند اما ملت ایران با بصیرت خود حتی از 100 نقاب اسلام‌فریبی، دشمن را شناسایی کرده و بیرون می‌کشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نمازجمعه بهترین میدان بصیرت است، تصریح کرد: با تکیه بر تقوا و بصیرت انشاءالله این فتنه دشمن را نیز شناخته و از آن عبور خواهیم کرد.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی دل به این بسته‌اند که در اجرای قانون تحول اقتصادی بحران‌هایی صورت گیرد تا با سوء استفاده از آن به آشوب بپردازند اما ملت ایران با همدلی و دولت با شناخت نیازهای مردم اجازه این اتفاق را نخواهند داد و از این مسیر نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.
نقدی در ادامه گفت: دشمنان نظام اسلامی به ایجاد تفرقه قومی و مذهبی چشم دوخته‌اند اما ملت ما طمع شیرین وحدت را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چشیده و در این راه اقوام و مذاهب ایرانی مسیر نورانی خود را ادامه خواهند داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به این دل بسته‌اند که با دین‌های ساختگی ما را به زمین بزنند اما اسلام ناب محمدی(ص) جذابیتی برای دین‌های ساختگی باقی نگذاشته است.
وی افزود: کشورهای سلطه‌گر سعی دارند با بی‌بندوباری و موادمخدر جوانان ما را از ما بگیرند اما کور خوانده و با برنامه‌هایی که بسیج در دست تهیه دارد به باطل کردن این سحر دشمن شتاب خواهیم کرد.
نقدی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی 32 سال ملت ایران را تجربه کرده‌ و باز هم تجربه کند و بدانند تا زمانی که ما مومن و بسیجی هستیم و بر بسیجی بودن خود باقی هستیم دشمن هیچ راهی برای سلطه بر ما نخواهد داشت و بسیج تشکلی برای انتظار حقیقی ظهور امام زمان(عج) است.
سربازِ گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">