آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

دیدم داشت گونی سر بندها رُ با وسواس زیر ُ رو میکرد

پرسیدم :دنبال چــی میــگردی ؟



گفت :دنبال یه ســر بــند " یا زهـــرا " میگردم ...



گفتم :چــه فرقی میکنه،سربند سـربنده ، یکیش ُ بردار دیگه !!!



گفـت: آخه مـــن بچه یتیمم ، مادرم حضرت زهراست ، آروزمه اینه



که حضرت زهرا من ُبه فرزندی قبول کرده باشه،یه لحظه من ُتنها نزاره ...

افسران - کدوم سربند رو بر میداری ؟

ای آن که خون کردی دل سید علی را
بدان که ما هنوز سربند یا زهرا (س) نبستیم
وای اگه ببندیم چه میشود




داشتم وسایلم را جمع میکردم تا برگردم خط که مادرم از توی گنجه یک چفیه درآورد

و گرفت طرفم. به شوخی گفتم این چیه مامان ؟ نخودچی کشمش برام خریدی؟

گفت : نه مادر ، نذر داشتم اگه قسمت شد و رفتم کربلا، 72 تا سربند بین

زائرین آقا پخش کنم. می ترسم عمرم کفاف نده، حالا که این بچه ها همه زائر آقان

چه فرق داره ،ببر نذرمو تو ادا کن....

یک شب قبل از عملیات یاد امانتی مادرم افتادم.

سریع رفتم توی سنگر و چفیه رو آوردم

و سربند ها رو یکی یکی بین بچه ها پخش کردم .

روی همه سربندها نوشته شده بود : " یافاطمة الزهرا "

همه اون 72 نفر پرکشیدند و به زیارت آقا رفتند...

نظرات  (۱)

۰۵ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۳ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام برادر...
دل ما هم برات تنگ شده...
پارسال که ما رو پیچوندی!!!
امسال هم که داری از همین الان بهونه میگیری...
دعا به جای خود چشم؛ ولی امسال نیای من میدونم و تو!!!!!!!!

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">