آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

سلام و عیدتون مبارک باشد ان شا الله

توی روز عید چی کارا کردید تا حالا

کسی رو خوشحال کردید یا نه ؟ 


میلاد با سعادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص)

و میلاد رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع)

رو به نوبه خودم به شیعیان و خادمان ولایت تبریک عرض میکنم 

بقول یه بنده خدا

قدم نو رسیده مبارک

ان شا الله سال بعد همین موقع مدینه

لعن الله علی من عاداک یا علی



سربازِ گمنام

نظرات  (۱۷)

امام خامنه ای (حفظه الله):

شبهای عملیات کربلای 5 شبهای قدر این انقلاب است.
هرکس آن عملیات را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد!
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۰ خادم الرقیه
سلام
وبلا گتون خیلی عالیه
ما شما رو لینک کردیم
boyeharam.blogafa.com
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۸ حسین (تیساپه لینگ )
سلام مه برار
بابت دعات ممنونم
ان شاالله تو هم شهدشهادت بنوشی
سرسبز دل از شاخه بریدم، تو چه کـــــردی؟

افتادم و بر خاک رسیـــــــــدم، تو چه کردی؟

مـــن شور و شر موج و تو سرسختی ساحل

روزی که به سوی تو دویدم، تو چه کـــــردی؟

هـــــــــــــرکس به تو از شوق فرستاد پیامی

من قاصد خود بودم و دیـــــــــدم تو چه کردی

مغـــــــــــــــــرور، ولی دست به دامان رقیبان

رسوا شدم و طعنه شنیدم، تو چه کــــردی؟

«تنهایی و رسوایـــــــی»، «بی‌مهری و آزار»

ای عشق، ببین من چه کشیدم تو چه کردی
--------------------------
السلام علیک یابقیة الله فی ارضه...
سلام علیکم...باپست جدیدآپم و منتظر حضورسبزونظرات ارزشمندتان هستم..التماس دعای فــــــــــــــــرج...یاحق
سلام


به نظرتون نصب عکس شهدا در معابر عمومی چه تاثیری داره؟
ا... آیا توئی؟
::::
___________
سلام:
اری منم
سلام با پستی جدید بروزم و منتظر حضور گرمتان هستم
شهادت قسمت ما میشد ای کاش
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۴ بانوی خائف
سلام علیکم
خواهش می کنم.باعث افتخار است.
یا زهرای اطهر
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۳ بانوی خائف
سیاست ما عین دیانت ماست.سید حسن مدرس رحمت الله علیه
نمی دانم چه شد که این صدا در مجلس خاموش شد.

__________________________________________
سرباز:
(( شهید عبدالحمید دیالمه و شهید آیت ))
جرمش این بود که سی سال جلوتر از جامعه بود
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد .
سلام
سپاس از اینکه سرزدین
__________________________
سرباز:
سلام
ممنون
یا علی
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم و چه غصه هایی که سپیدی موهایم را حاصل شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود به همین سادگی…
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۱ سنگ صبور
سلام
گفتی آپی اومدم
عیدت مبارک
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۴:۳۹ فاطــــــــــــمه
سلام
ممنونــ از اینکه به وبلاگ من سر زدین
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۹ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام برادر ...... عزیز...
منم بهت خدا قوت میگم، خسته نباشی برار...
کی گفته شما رو راه نمیدن؟؟؟
شما که 1000 ماشا الله از ما خیلی جلوتری...
مطالب تو هم خیلی عالیه مث همیشه...
ان شاءالله امسال که هستی؟؟؟
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۵ سیدمحمود
سلام
ممنون از اینکه سر بزوی
امان هم شه ماره تو سنگرمون جا دمبی!!
ولی بتومبه سئوال هاکانم افتخار آشنای باکی ره دارمه؟
اگه بهشهری هستی؟ که نشون دنه هستی!!!
یه پیشنهاد دارمه
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۶ حسین (تیساپه لینگ )
سلام مه برار
ته عید هم مبارک باوه

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">