آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

مناجات درد ودلی است که بدون هیچ درخواستی از نجوا کننده صورت می گیرد.

یه خورده درد و دل با ارباب کائنات امام حسین داریم ولی خواهشا این صحبتها بین خودمون بمونه.

ارباب من ؛ شکی نیست که بردن نام شما اهل بیت باید با القاب و احترام باشد  ولی در خصوص شما ، مردم خیلی با شما راحت هستند یا اینکه علت دیگری دارد؟ نمی دانم . خیلی خودمونی می گویند: حسین حسین حسین !!! پس با اجازه...

حسین جان ؛ راستی یادمون نمی آید اولین بار کجا با شما آشنا شدیم؟ مثل اینکه از قبل های که ابتدا ندارد با شما آشنا بودیم.

حسین جان ؛ سالها در ایام محرم برای شما سینه زدیم ولی احساس مصیبت شما هنوز تازه است چرا؟

حسین جان ؛ پیر و جوان ، زن و مرد ، بی دین و مذهبی ، همه و همه یک نگاه امیدوارانه به شما دارند اما آقا قبول کن ؛ نگاه یک گناهکار یک طور دیگه است من که این نگاه رو دوست دارم شما چی؟؟؟

حسین جان ؛ سوالی در ذهنمون هست اینه که ، انسان ها بعد هر سوگواری برای عزیزانشان ،  باز هم ناراحت و افسرده هستند ولی بعد عزاداری برای شما چهره ها شاداب و بشاش می شوند چرا؟ این چه حکمتی داره که ما نمی فهمیم؟

حسین جان ؛ این حرف بده ؟ می گم : ارباب من اشک برای شما خلق شده و حیف است اشک برای غیر راه شما ریخته شود.

حسین جان ؛ فردای قیامت بگویند حسینی ها بیایند ما چه کنیم؟

حسین جان ؛ حرف زیاد هست و زبان ناتوان ، آقا شما که هستید؟ چه هستید؟ شکلتان چه شکلی هست؟

حسین جان ؛ هروقت تصور می کنم که نوع مظلومیتِ چهرۀ شما , هنگامیکه بالای سر بدنِ عزیزانتان می رفتید چه شکلی بود؟ اشکم جاری می شود.

ولی هرگز نمی توانم خودم رو کنترل کنم و ناله نزنم تصوره اون چهره ایی که مقابل یک کودک شش ماهه در حالی که در خون ..... ابدا و هیچ وقت.

نباید این آخری رو می گفتم ببخشید.

نوشتن ادامه مناجات با خودتون ....

سربازِ گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">