آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه
سلام به همه

آقایون و خانما برادرا و خواهرای من حلال بفرمائید

بار دیگر شهدا بنده سراپا تقصیر را طلبیدند ، بنده فردا عازم کربلای ایران هستم

اهای اونی که یا اونایی که منو طلبیدید راه رو بمن نشون بدید و من بدنبال راهی برای رسیدن بخدا هستم

هر چند که شاید توی این راه بار ها و بار ها توی منجلاب افتادم اما بازم بعضی ها منو کشیدند بیرون که ممنون همشونم و محلصشونم و مخصوصا اخرین بار که بقدری دستمو گرفتن که راحت اومدم بیرون !!!!

و امسال دارم میرم تا تولد سه سالگی مو جشن بگیرم

مبارک باشه من رو تولد سه سالگیم

و امسال هم که راهیان نور با صدای فاطمیه هم ناله شده واااااای چقده سر حالم از این بابت

امیدوارم در سایه سار حق تعالی سال 1392 رو پشت سر بزارید

و در سایه سار حریم امن الهی سال 1393 رو آغاز کنید

اما من نمیدونم چه تغییری ایجاد میشه جر اینکه ثانیه های عمرمون رو در بعضی اوقات هدر بدیم

اما به خونه هم برید و صله رحم انجام بدید که پیامبر اسلام خیلی تاکید کردند روی این قضیه

نظرات  (۸)

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۲۵ شهید علیرضا حجتی (خادم الشهدا)
بهاری به رنگ و بوی یاس علی...
مادر مرده که عید ندارد...

گرچه حَـــــرَم نداری!!!
ولی حُــــرمَت که داری زهرا جان...

السلام علیک یا ام ابیها فاطمة الزهرا سلام الله علیها
برار...
هندا نیمویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۷ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
آخرین جمعه سال است
بیا آقا جان
حالمان رو به زوال است
بیا آقاجان
من غزلهای به یاد تو
فراوان دارم
که پراز درد و ملال است
بیا آقاجان...
سلام
با دلنوشته جمعه آخر سال بروزم

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۴۴ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
باورم در فکــــــه مدفونم نمود
کـــربلا ذکری که مجنونم نمود

سلام
نائب الزیاره همه همسنگران در سرزمین های عشق و حماسه بودم ...
سلام برتو ای کسی،که صبر شدحقیرتو
ندیده بعد فاطمه ، جهان زنی نظیر تو
سلام میلاد حضرت زینب کبری (س) الگوی حیا ، عفت ، فداکاری و روز پرستار بر شما مبارک باد
خوش به سعادتتون
خواهر کوچیکتونو فراموش نکنید...
سلللللللللللللللللللام برادر.خوش بحالتون.ما رو یادتون نره.
ضمنا قالب نو مبارک.
تولد سه سالگیت هم مبارک
«سست نشوید و مرد عمل باشید. لحظه ای فکر کنید و بسوزید و لحظه ای بیاندیشید و پرواز کنید. نگذارید روح‌تان در عالم ماده زندانی باشد. با اشک چشم و ناله های شب و قرائت قرآن در این زندان را باز کنید. روح‌تان را به عالم معنا عروج دهید. چرا همین طور نشسته اید و ماتتان زده؟ حرکت کنید، به دنبال دین خدا بروید و در راه خدا ثبات قدم داشته باشید...
ای برادر عزیزم، ای بسیجی، ای طلبه، ای دانشجو، مواظب باشید که عملی انجام ندهید که غیر حق باشد و حق جلوه کند که این بزرگترین خسران است»
«شهید سید علی اکبر فاطمی»
شهدا را یاد کنیم، حتی با یک صلوات
***********************
سلام علیکم خوشا بسعادتتون.
انشاالله کدوم منطقه.
سلام مارو هم برسونید بشهدا.
التماس دعا دارم.
یاعلی

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">