آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

من یه پرنده م خداییه دلم

رو خاکم اما هواییه دلم

قاتل هر چی جداییه دلم

شکر خدا که رضاییه دلم

خالق مننان رها خواسته منو

بنده ی باب شفا خواسته منو

قبله عشقم میشه کربوبلا

اما برای رضا خواسته منو

http://media3.afsaran.ir/simFhtj3.jpg


عکس از افسر خواهر sabooreh بسیار ممنون از عکستون 

http://www.afsaran.ir/profile/sabooreh

نظرات  (۶)

دلم صفای حرم قشنگشو می خواد...
ای شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما


********************

سلام علیکم همسنگر.
خداقوت.
شهادت امام هادی بر شما تسلیت.
سنگر شهدایمان بروز است منتظر زیارت شهدایمان هستیم.
پیشاپیش زیارتتون قبول.
لطفا چنتا نظر بیسیم بزنید برا بهتر شدن اوضاع سنگر شهدا.
قدم کلیکهاتون بروی چشمامون.
اگه براتون مقدوره کد لوگوی سنگر شهدامون رو بزارید تو سنگرتون.
اجرتون با مادر گمنامانمان
شهادت نصیبتان
التماس دعای شهادت
یازهرا
سلام
ممنون از نصیحتتون استفاده کردم
ممنون واقعا
من زیاد وقت صرف وبلاگم نمیکنم روزی نیم ساعتم وقت نمیزارم
من تو وبلاگ نویسی نفر اول شهرستان و استانمون شدم
نمیدونم ترکش کنم
اخه هدف بالایی دارم
سلام
سپاس از لطفتان
سلام
من با برنامه ریزی هم میتونم درس بخونم هم به وبم برسم
صلی الله علیک یا علی ابن موسی الرضا

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">