آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/ehaztK8zGRpooHnG_sXTOzLJ2HYP-tWYnkH6RpU5JXWSuQ_31vUqag/s/w535/


سم الله
با توجه به انتخاب مسیر و قدم گزاشتن در راه کسب علم بنده هم رفتم به حوزه علمیه قم
و خداحافظی میکنم ( البته فعلا) از فضای مجازی (بدلیل این که اینترنت در اختیار ندارم و درس واجبتر است  )

حــــــــــر قرار بود بمیرد
اما حــــــب مــــادر مهربان
شهــــــــــــــیدش کرد

حســــــــــــــــــــین جـــان
من هم به اندازه خودم
عــــاشق مـــــــادر عزیزتان هستم

شهــــــــــــــــــیدم کن که نمیــرم



التماس دعا
دعا کنید تو این راه ثابت قدم بمونم و موفق و سربلند خارج بشم
یا علی مدد

سربازِ گمنام

خداحافظ دوستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">