آدینه ها

آدینه ها

شهادت بال نمیخواهد حال میخواهد
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
.
.
.

حال داشته باشم دلنوشته مینویسم
اگرم نه که از پیش نوشته میزارم

دوست داشتی به آدرس زیر برو
http://adinehha.blog.ir/post/431
یا علی

موضوعات وبلاگ
پیام های شما
همسنگران نمونه

راه اول

برای رسیدن به کبریا

باید نه کبر داشت نه ریا

 

راه دوم

(دست برو بچه ها درد نکنه تقلب رسوندند)

نزدیک ترین راه به الله ، حسین است...

 

راه سوم

 

آسمانی شدن

از خاکــ بریدن میخواهد


راه چهارم 


راه رسیدن به خدا عبادت نیست
اطاعته


............


هیچ ذکری، بالاتر از «ذکر عملی» نیست؛

هیچ ذکر عملی، بالاتر از« ترک معصیت در اعتقادیات و عملیات نیست. »

و ظاهر این است که ترک معصیت به قول مطلق،

بدون « مراقبه دائمیه »، صورت نمی گیرد.
العبد محمد تقی البهجة

 

جهان بینی خود را عوض کنید تا دنیابرای شما عوض شود

نظرات  (۳۲)

* یا حسین *
عشق یعنی آتش افروخته / عشق یعنی خیمه های سوخته
عشق یعنی حاجی بیت الحرام / دل بریدن ها وحج ناتمام
عشق یعنی غربت نور دوعین / عشق یعنی گریه برقبر حسین
عشق را گویم فقط در یک کلام / یا اباالفضل وحسین و والسلام...
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۰ یاس آدینه
سلام وبتون عالیه.
یا حسین منودریاب....
۱۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۷ کوفی مدعی
من خدا را میخواهم به دنبال راهی برای رسیدن به او میگردم من گمراهم...
از مردم گمراه جهان راه مجویید
نزدیک ترین راه به الله حسین است...
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۰ یاس آدینه
سلام همسنگر.خداقوت.شما هم با افتخار لینک شدین.یاعلی
آیت الله بهجت :اهل محاسبه باشیم هر چند اهل توبه نباشیم و تدارک نکنیم، خود محاسبه مطلوب است. اگر بدانیم فلان روز، حسینى ـ علیه‏ السّلام ـ و فلان روز یزیدى هستیم، بهتر از این است که اصلاً ندانیم یزیدى هستیم یا حسینى..
هروقت اپ کردی حتما خبر بده...یا حق
سلام خوبی تشریف بیار..
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۹ رفتن رسیدن است...
درسته ملاحضه شد...
گفتیم شاید از اون جایی که شما سرباز گمنامید، لینکهاتون رو هم گمنام میذارید
.
.
موفق باشید برادر...
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۲ رفتن رسیدن است...
البته ما لینکمون رو توی وبتون ندیدیم...
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۷ رفتن رسیدن است...
شما هم با افتخار لینک شدید...
.
.
این روز رو هم بهتون تسلیت میگم...
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۳:۵۸ کوفی مدعی
سمت آتش ببری یا نبری خود دانی
من دلم سوخته گفتم که بدانید فقط
گر بنا نیست ببخشید نبخشید اما
دست ما را به محرم برسانید فقط
دست ما را به محرم برسانید فقط
دست ما را به محرم برسانید فقط...
۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۹ علی آدینه
سلام.
احسنت به خودت و وبلاگت
لینک شدی دوست عزیز.
یاعلی
سلام.بروزم با ...
آن روز اصفهان بودم. ظهر را به مجلس حضرت زهرا(س)رفتم. عصر همان روز به گلزار شهدا رفتم.
بر سر مزار شهید علیرضا کریمی همان مسافر کربلا. بعد هم در میان قبور شهدا قدم می­زدم...
دوست من سلام
امیدوارم حالت خوب باشه

اگه بدونی یه نفر همهء زندگیشو ، جونشو ، جوونیشو ، همهء آرزوهاشو برای برآورده شدن همهء آرزو های تو سرمایه گذاری کرده چیکار میکنی ؟


دوست دارم نظرتو بدونم
سلام.

سوالی دارم که نیازمند پاسخی منطقی و قانع کننده است...
منتظرم.
...تولد امام رضا(ع) رو تبریک می گم...
امام مهربانم؛ همه ی هستی ما، نذر یک لحظه حضور در کنار ضریحت باد...
صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع): اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِ فَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ. التماس دعا
ممنون از وب خوبتون... موافق تبادل لینک بودید حتما خبرم کنید...

سلام.
با افتخار لینک شدید...

آدرس لوگو:

سلام
با دفتر موافقم!
دعوتی
یاعلی
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۹ وچه لذتی ست درگمنامی
سلام ممنون از حضورتان و تشکربابت نظرتان
تو می آیی...
شــهیدان نیــز باز میگـــردند
و آوینــــی روایــت میــکــــند
فــــتـــح نـــــهـــــایــی را...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۲ الهام(هوای وصال)
سلام

برای پیدا کردن خدا نیاز نیست بریم تو کوه بیابون یا دشت و دمن

کافیه کمی به خودمون و درونمون نگاه کنیم....
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۵ دلم در رملهای فکه جا ماند...
راستی همین الان میرم لینکت میکنم...
و با اجازت یه خورده از مطالب وبت رو با ذکر منبع کپی میکنم...
البته اجازه ندی هم باز کپی میکنم!!!
یا حق
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۳ دلم در رملهای فکه جا ماند...
سلام
چطوری برادر؟
اسمت رو نگفتم چون خودت نوشتی "یه سرباز گمنام"
وبت واقعا عالیه...
بالاخره وب رو راه انداختم...
حتما بیا...
میدونی که به کمکت احتیاج دارم...
راستی آهنگ وبت هم خیلی آدم رو آروم میکنه...
یا حق
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۷ پلاک های خاکی
لا إله إلا الله یعنی هیچ "دلبری " جز خدا نیست
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۹ پلاک های خاکی
لا إله إلا الله یعنی هیچ "دلبری " جز خدا نیست
سلام
همه دوس داریم خدارو پیدا کنیم.ولی خدا که گم نشده و این اولین اشتباهه...فقط باید بشناسیمش..
امشب همه میخوایم دودقیقه فکر کنیم تاحالا واسه خود خود خود خدا چه کارا کردیم...گفتم شمام فکر کنید...آپم هستم
عیدتون مبارک یاعلی
خدایــا چگونـــه تــو را بخوانــم در حالــــی که مـــن، مـــن هستـــم با ایـــن همه گنـــاه و معصیــــت و چگونـــه از رحمـــت تو نا امیــد شـــوم در حالــــی که تـــو، تو هستــــی با آن همه لطــــف و رحمــــت....
(از مناجات های امام سجاد (ع) )

ممنون رفیق از لطفت
دعامون کن
سفره که پهن بود
اذان هم می گفتند
ساکت نشسته بود...
افطار نمی کنی ؟
ناله زد ؛ امروز جمعه است
بی آقا...

التماس دعا
خدایا...!
رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش
با این همه گناه ولیکن خدا ببخش
شاید دلت گرفته ازاین توبه های سست
اینبار چندمین ولی آخر بیا ببخش
ای مهربان عرش نشین ای همیشه خوب
این بنده ی به خاکِ غم افتاده را ببخش
شاید چنان بدم که نمیخواهی ای عزیز!
از جرمهام بگذری ، اما چرا؟ببخش
حالا تو هستی و من و تصمیم آخرت
یا غرق کن درون عذابم...ویا ببخش
کوه گناه خالص و خوبی همه ریا
رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش....
سلام
خسته نباشید
به روزم
یا علی
نسیم مهر تو در بوستان اگر ندمد
گل از گیاه و گیاه از زمین بروید نه
به غیر بارش اشک دمت دگر چیزی
سیاه نامه ی ما را توان بشوید نه
اگر که عطر تو را از بهشت بر گیرند
دگر محب تو یک گل از ان ببوید نه...


سلام رفیق
ممنون از محبتت
وبلاگ شما و دلنوشته هاتون هم قشنگه.همینطور نوایی که از ولاگت شنیده میشه...
طاعات و عباداتت مقبول حق
دعامون کن
فعلا یا علی